// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Subsurface Circular معرفی و منتشر شد

مایک بیتل، سازنده بازی Thomas Was Alone و بازی Volume، با معرفی پروژه جدید خود یعنی بازی Subsurface Circular، آن را منتشر کرد.

مایک بیتل (Mike Bithell) که آن را با ساخت آثار مستقلی همچون بازی Thomas Was Alone و بازی Volume می‌شناسیم، پس از عرضه آخرین بازی خود در سال ۲۰۱۵ دیگر خبری از پروژه‌های بعدی وی منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، وی به طور ناگهانی اثر جدید خود را با نام بازی Subsurface Circular معرفی و سپس آن را منتشر کرد.

سازنده بازی Subsurface Circular در مورد آن گفت که این بازی از گرافیک منحصر‌به‌فردی برخوردار است که از سبک ماجراجویی روایت محور بهره می‌برد. در این بازی کاربران با انتخاب دیالوگ‌های خود که به گفته سازندگان از تعداد زیادی نیز برخوردار است، بازی خود را پیش می‌برند. گرافیک منحصر‌به‌فرد این بازی جلوه‌ی زیبایی را به کاراکتر‌های ربات‌‌ مانند این بازی بخشیده است که در میان محیط‌های مدرن آن دیده می‌شود.

به نقل از بیتل، این اولین پروژه‌ی استودیو وی است که در سبک کوتاه و روایت-محور در حال توسعه است. هر چند وی در مورد بازی‌های بعدی این استودیو خبری به طور رسمی منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود که به طور غافل‌گیرانه همانند Subsurface Circular از بازی‌های خود رونمایی یا اینکه حتی آنها را منتشر کند.

این بازی ۶ دلار (۴.۷۶ پوند) قیمت گذاری شده است اما کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را با ۲۰ درصد تخفیف یعنی با قیمت ۴.۷۹ دلار یا ۳.۸۱ پوند خریداری کنند. بازی مذکور هم‌اکنون از طریق استیم برای کامپیوتر قابل خرید و بازی است.

در ادامه می‌توانید تعدادی عکس از بازی Subsurface Circular را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 Subsurface Circular


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده