نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

سه کاراکتر جدید بازی Injustice 2 هفته آینده معرفی خواهند شد

بسته الحاقی جدید و کاراکتر-محور بازی Injustice 2 هفته‌ی آینده در جریان نمایشگاه گیمزکام معرفی خواهد شد.

با اینکه مدت زیادی از اضافه شدن آخرین کاراکتر بازی Injustice 2 یعنی شخصیت استارفایر نگذشته است، زمان زیادی تا رونمایی از بسته‌ی الحاقی جدید و کاراکتر-محور این بازی باقی نمانده است. طبق اعلام برادران وارنر بسته‌ی الحاقی شماره دو با نام Fighter Pack 2 و محوریت سه کاراکتر جدید برای بازی Injustice 2 در هفته‌ی آینده و طی مراسم گیمزکام معرفی خواهد شد.

این سه کاراکتر طی یک مراسم پخش زنده در تاریخ ۲۳ آگوست (چهارشنبه، یکم شهریور) معرفی خواهند شد. این مراسم از ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران با یک مسابقه‌ی خیریه بین دو هنرمند مشهور به نام‌های استیو آئوکی و دون دیابو آغاز خواهد شد. این دو هنرمند قرار است در یکی از بهترین حالت‌های بازی Injustice 2 در مقابل هم قرار بگیرند. طرفداران می‌توانند این مسابقه را از طریق کانال استودیو ندررلم در سرویس توییچ مشاهده کنند.

طبق اعلام سازندگان، ۹ بسته‌ی الحاقی کاراکتر-محور دیگر نیز برای بازی Injustice 2 منتشر خواهد شد. آخرین بسته‌ی الحاقی منتشر شده برای بازی که Fighter Pack 1 نام داشت سه کاراکتر استارفایر، ردهود و ساب‌زیرو را به بازی اضافه کرد. بسته‌ی الحاقی شماره یک با قیمت ۲۰ دلار در دسترس کاربران است. البته کسانی که نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Injustice 2 را در اختیار دارند نیازی به پرداخت هزینه برای این بسته‌ی الحاقی ندارند.

با اینکه هنوز جزییاتی در رابطه با کاراکترهای بسته‌ی الحاقی شماره دو منتشر نشده است، اد بون، مدیر استودیو ندررلم با اشاره به اینکه هواداران با دیدن این سه کاراکتر خوشحال خواهند شد گفت:

با اینکه قرار است کاراکترهای زیادی برای این بازی معرفی کنیم، اما این سه کاراکتر جدید ما را بیشتر از دیگر  کاراکترها سر ذوق می‌آورند.

بازی مبارزه‌ای Injustice 2 مدتی پیش برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. شما می‌توانید بررسی ویدیویی و متنی، نیم نگاه اختصاصی زومجی به این بازی و راهنمای دریافت تروفی‌های بازی Injustice 2 را در زومجی بخوانید و ببینید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده