نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Quake Champions هفته آینده شخصیت Doom Guy را دریافت می‌کند

قرار است بازی Quake Champions هفته آینده وارد حالت Early Access پولی شود و شخصیت قابل بازی Doom Guy را دریافت کند.

با وجود اینکه هنوز زمان فراوانی تا عرضه نسخه کامل بازی Quake Champions باقی مانده است، این بازی آنلاین هفته آینده از حالت بتای محدود خارج خواهد شد و وارد حالت Early Access می‌شود. با وجود این، برای دسترسی به این نسخه بایستی پول پرداخت کنید.

قرار است بازی Quake Champions در نهایت تبدیل به یک بازی رایگان شود، اما کمپانی بتسدا ابتدا تنها نسخه‌های پولی بازی را ارائه خواهد داد. در صورتی که هفته آینده قصد تجربه بازی را دارید، بایستی نسخه Champions Pack بازی را خریداری کنید. این باندل شامل امکان دسترسی به همه ۱۱ هیروی موجود در بازی، هر هیروی دیگری که بعدا منتشر شود، یک اسکین اختصاصی جدید برای Ranger و سه جعبه لوت خواهد بود.

بتسدا همچنین اعلام کرد شخصیت قابل بازی بعدی بازی Quake Champions کسی نیست جز شخصیت Doom Guy (که با نام رسمی Doom Slayer شناخته می‌شود). شخصیت Doom Guy به قابلیت Berserk مجهز است که به واسطه آن می‌تواند با دستان خالی به نابودی دشمنان بپردازد. قابلیت منفعل وی هم همان‌طور که حدس می‌زنید پرش دوگانه خواهد بود. وی هفته آینده به بازی اضافه می‌شود.

بازی Quake Champions

همچنین بتسدا هنگام ورود بازی به حالت Early Access اقدام به افزودن محتوای جدیدی به بازی خواهد کرد. از این محتوای جدید می‌توان به دو نقشه جدید، چالش‌های Rune، آیتم‌های جمع‌کردنی که می‌توان با استفاده از آن‌ها اسکین‌های جدید فعال کرد، امکانات شخصی‌سازی جدید و یک سری تغییرات دیگر اشاره کرد.

برای دسترسی به Champions Pack بایستی بازی را تا هنگامی که در حالت Early Access است به قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. هنگام عرضه نسخه کامل بازی، قیمت به ۴۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. هنوز تاریخ دقیق رایگان شدن بازی مشخص نشده است. البته بتسدا می‌گوید که اگر در حال حاضر نسخه بتا را تجربه می‌کنید، می‌توانید همچنان نسخه رایگان و محدود Early Access را تجربه کنید که با این حال فقط امکان بازی در نقش Ranger وجود خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده