// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

بلیزارد برنامه های خود در نمایشگاه گیمزکام 2017 را اعلام کرد

کمپانی بلیزارد در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 در کنار معرفی محتویات سایر بازی‌های خود، نقشه‌ی جدید بازی Overwatch را به نمایش خواهد گذاشت.

کمپانی بلیزارد برنامه‌های خود برای حضور در نمایشگاه گیمزکام 2017 را منتشر کرد که با توجه به این لیست، شاهد معرفی نقشه‌ی جدید بازی Overwatch، پچ جدید بازی World of Warcraft، قهرمان جدید بازی Heroes of the Storm و سایر موارد خواهیم بود.

طبق اخبار بازی منتشر شده، بلیزارد ابتدا در تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست) یک ویدیو کوتاه را منتشر خواهد کرد که این ویدیو پیش نمایشی از نقشه‌ی جدید بازی Overwatch خواهد بود و در ادامه، در تاریخ یک شهریور (۲۳ آگوست) شاهد ویدیو انیمیشنی این نقشه خواهیم بود.

جدا از بازی Overwatch، شاهد نمایش محتویات جدید سایر بازی‌های بلیزارد نیز هستیم. این کمپانی قصد دارد در نمایشگاه گیمزکام 2017 محتویات جدید بازی Hearthstone نظیر Group Raid علیه Lich King را معرفی کند. همچنین به زودی یک پچ برای بازی World of Warcraft عرضه خواهد شد و بلیزارد در جریان معرفی خود، جزئیات این پچ را در تاریخ یک شهریور ماه منتشر خواهد کرد.

از دیگر معرفی‌های کمپانی بلیزارد می‌توان به معرفی قهرمان جدید بازی Heroes of the Storm و جدیدترین فرمانده بازی Star Craft II در تاریخ ۳۰ مرداد اشاره کرد. نمایشگاه گیمزکام 2017 در تاریخ یک شهریور آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۶ شهریور (۲۸ آگوست) ادامه خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده