نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بتسدا امکان تجربه رایگان محدود بازی Prey را فراهم و نسخه دمو را حذف کرد

کمپانی بتسدا نسخه دموی بازی Prey را حذف کرده و در عوض امکان تجربه رایگان محدود در هر سه پلتفرم مقصد بازی را فراهم کرده است.

چند ماهی از عرضه بازی Prey می‌گذرد، اما اگر هنوز فرصت تجربه این بازی اکشن را پیدا نکرد‌ه‌اید، می‌توانید به لطف امکان تجربه رایگان محدود بازی آن را امتحان کنید و اگر خوشتان آمد با خرید نسخه کامل، پیشرفت خود در نسخه رایگان را هم به نسخه کامل انتقال دهید. کمپانی بتسدا در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که تجربه رایگان و محدود بازی برای پی سی در دسترس قرار گرفته و نسخه دموی بازی در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم با این نسخه رایگان جایگزین شده است.

تفاوت میان نسخه رایگان و دمو چیست؟ بتسدا می‌گوید تجربه رایگان بازی Prey در واقع نسخه کامل بازی را با محدودیت‌هایی ارائه می‌دهد که در صورت خرید بازی برداشته می‌شوند. بنابراین تمام پیشرفت شما در نسخه رایگان از جمله اچیومنت‌ها و تروفی‌ها به نسخه کامل منتقل خواهد شد؛ البته اگر آن را خریداری کنید. نسخه دموی بازی این امکان را نداشت و در واقع تنها بخشی از بازی کامل بود.

بتسدا همچنین به مناسبت عرضه نسخه رایگان، یک تریلر جدید هم برای بازی منتشر کرده تا علاقه‌مندان بیشتر با حال و هوای بازی و به‌خصوص ایستگاه فضایی ترسناک و هیولاهای عجیب و غریب آن آشنا شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

در صورتی که قصد خرید بازی را دارید، بازی Prey به قیمت ۳۰ دلار از طریق استیم، شبکه پلی استیشن و ایکس باکس استور در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با بازی هم می‌توانید نقد زومجی از Prey را بررسی کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده