// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Danger Zone برای ایکس باکس وان منتشر می‌‌شود

استودیو Three Fields Entertainment اعلام کرد که بازی Danger Zone، الهام گرفته از بازی Burnout، به ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند.

بازی Danger Zone، ساخته استودیو تری فیلدز اینترتینمنت (Three Fields Entertainment)، که از حالت Crash بازی Burnout الهام گرفته است کاربران را در خیابان‌های پرترافیک رها می‌کند و از آنها می‌خواهد که بیشترین خسارت ممکن را وارد کنند. بازی مذکور پیش‌تر در خردادماه (ماه مه) برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده بود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری فیلدز که نفرات آن را اعضای سابق استودیو کرایتریون گیمز تشکیل داده‌اند، اعلام کرد که بازی مذکور پاییز سال جاری برای ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود.

استودیو تری فیلدز در حساب کاربری توییتر خود نوشت:

بازی Danger Zone پاییز سال جاری به ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند. ۱۲ مرحله جدید، ۳ اتومبیل جدید، پشتیبانی از کنسول ایکس باکس وان ایکس به همراه رزولوشن 4K، از محتویات نسخه ایکس‌باکس وان این بازی است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سازندگان به جز رزولوشن 4K اطلاعات بیشتری را از دیگر بهبودهای نسخه ایکس‌باکس وان ایکس اعلام نکردند، اما این امر که سازندگان پشتیبانی ایکس‌باکس وان ایکس را به این بازی اضافه کرده‌اند، جالب به نظر می‌رسد.

آخرین نسخه از سری بازی‌های Burnout در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که شاهد یک اسپین‌آف از همین نسخه با نام Burnout Crash بودیم و این اثر، آخرین نسخه از همین مجموعه به شمار می‌رود. سازندگان بازی Danger Zone خاطرنشان کردند که در هفته‌های آتی با انتشار ویدیو‌های جدید از مراحل یاد شده رونمایی می‌کنند. نمایشگاه گیمز‌کام 2017 هفته آینده برگزار می‌شود و احتمال می‌رود که سازندگان در آن بازه زمانی، گیم‌پلی بیشتری از این بازی به نمایش بگذارند یا اینکه تاریخ دقیق راه‌یابی آن به ایکس‌باکس وان را مشخص کنند.

بازی Danger Zone حالت‌های متفاوتی را در خود جای داده است که کاربران را در محیط‌های گوناگون قرار می‌دهد. وظیفه کاربران در بازی مذکور این است که اتومبیل خود را با سرعت به ترافیک‌های سنگین بکوبند. اگر ضربه وارد شده به حد کافی باشد موجب انفجار می‌شود و این امر به طور زنجیروار ادامه پیدا می‌کند. در انتهای هر بازی امتیازات از روی میزان آسیبی که کاربران وارد کرده‌اند، محاسبه می‌شود. گفتنی است که با رسیدن به هدف معین‌شده، کاربران می‌توانند امتیاز بیشتری را به خود اختصاص دهند.


منبع aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده