نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

آپدیت 1.11 بازی For Honor دو کاراکتر جدید به بازی اضافه می‌کند

یوبیسافت جزییات آپدیت 1.11 بازی For Honor را اعلام کرد. این آپدیت علاوه بر اضافه کردن دو کاراکتر جدید، به رفع برخی از اشکالات مورد توجه بازی نیز می‌پردازد.

به تازگی آپدیت جدیدی برای بازی مبارزه‌ای For Honor منتشر شده است. این آپدیت که برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است، علاوه بر اضافه کردن محتوای جدید به بازی، به بهبود کلی بازی و رفع برخی از مشکلات بازی می‌پردازد؛ مشکلاتی که بعضی از کاربران با سواستفاده از آنها در مسابقات eSports هم مقام کسب کردند.

آپدیت 1.11 بازی For Honor دو کاراکتر جدید به نام‌های Highlander و Gladiator به بازی اضافه خواهد کرد. شخصیت Highlander یک وایکینگ دورگه است که ضربات سهمگینش به عنوان نقطه‌ی قوتش محسوب می‌شوند. این شخصیت چالش‌برانگیز از یک شمشیر دوسر به عنوان سلاح استفاده می‌کند و از قابلیت‌های تهاجمی و تدافعی متنوعی بهره می‌برد. در سمت دیگر شخصیت Gladiator یک شوالیه‌ی قاتل است که از یک نیزه‌ی سه‌سر به عنوان سلاح استفاده می‌کند. این کاراکتر ضرباتی بسیار سریع به حریف وارد می‌کند و بازی کردن با آن نیز به مراتب راحت‌تر است.

این بروزرسانی همچنین یک جفت نقشه‌ی جدید هم به بازی اضافه خواهد کرد. یکی از این نقشه‌ها که مربوط به شخصیت شوالیه است، با مضمون یک سرباز محافظ در برج نگهبانی طراحی شده است. این نقشه در تمامی حالات بازی قابل استفاده خواهد بود. نقشه‌ی دیگر در رابطه با قبیله‌ای از وایکینگ‌ها است. این نقشه به جز در حالت Dominion در تمام حالات موجود در بازی قابل استفاده است.

یکی از مواردی که اخیرا دردسرهای زیادی برای بازیکنان این بازی به وجود آورده است قابلیت Unlock Tech است. یوبی سافت در این رابطه اعلام کرد:

بعضی وقت‌ها و در موقعیت‌های خاص، با ایجاد شرایطی به خصوص در یک مبارزه، اتفافاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود حریف شما عملا غیرقابل شکست شود. ما هم‌اکنون در تلاشیم تا این مورد ناخوشایند و ناخواسته را رفع کنیم.

این موضوع آخر هفته‌ی گذشته در جریان مسابقات eSports اتفاق افتاد؛ جایی که یکی از بازیکنان به نام Jakub SB.Alernakin با سواستفاده از این مشکل بازی، بدون از دست دادن حتی یک راند برنده‌ی جایزه‌ی ۱۰ هزار دلاری شد.

اگر می‌خواهید بیشتر با بازی For Honor آشنا شوید، می‌توانید بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده