نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

جدیدترین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

کمپانی مارول از جدیدترین و مورد انتظار‌ترین فیلم خود به نام ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) که در حال حاضر مراحل تولید خود را طی می‌کند، تریلری جدید منتشر کرد.

حدودا چند ساعت گذشته تریلری ژاپنی از فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر شد که ما در آن حضور بندیکت کامبربچ را پررنگ‌تر از قبل دیدیم و به نوعی ایفای نقش او در این فیلم به عنوان دکتر استرنج تایید شد. زمانی که تولید سومین قسمت از سری فیلم ثور به مراحل میانی خود رسیده بود، تصاویری از آن منتشر شد که خبر از حضور این جادوگر فوق‌العاده محبوب در این اثر می‌داد. در دقایق پایانی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) که فیلمی اختصاصی از این شخصیت بود و خود بندیکت کامبربچ این نقش را ایفا کرده بود، ما شاهد حضور ثور در این اثر بودیم. همین نشانه‌های کوچک ما را به این نتیجه می‌رساند که دکتر استرنج در فیلم جدید ثور ظاهر خواهد شد اما هنوز معلوم نیست که مدت زمان حضور او چقدر خواهد بود و تاثیر او درون داستان چقدر است. 

از زمانی که ما در فیلم دکتر استرنج، شخصیت ثور را دیدیم و استرنج به او قول داد که در پیدا کردن پدر گمشده‌اش یعنی اودین (با بازی آنتونی هاپکینز) کمک می‌کند، همه مطمئن شدند که این شخصیت محبوب در جدیدترین و مورد انتظارترین فیلم ثور حضور دارد. از آن به بعد طرفداران این سری فیلم در سردرگمی و بی‌خبری‌ قرار دارند که استرنج در این فیلم چقدر حضور دارد و نقشش چقدر گسترده است. برای یافتن پاسخ این سوال باید چند ماه دیگر صبر کنیم اما با تشکر از این تریلر بین‌المللی که اخیرا منتشر شده، نقش دکتر استرنج در این اثر کمی واضح‌تر از قبل شده است.

تریلر ژاپنی و بین‌المللی که به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است، صحنه‌ها و نشانه‌های بیشتری از اولین ملاقات این دو ابرقهرمان را به تصویر می‌کشد. استرنج تغییر بزرگی را در آینده ثور حس می‌کند و به او نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک سرنوشت خیلی بزرگتری منتظر خدای رعد و برق است. ما معنی این سرنوشت خیلی خوب و تغییرات بزرگ در آینده ثور را در تریلر‌های مختلفی که از این اثر به نمایش گذاشته شده بود را به طور نسبتا واضحی مشاهده کردیم و سرنخ‌هایی هم از اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد داریم. با اینکه استرنج به ثور هشدارهایی هم می‌دهد اما به نظر می‌رسد که خود او برنامه‌هایی را در ذهنش چیده است.

Thor - Doctor Strange

به نظر می‌رسد که نقش دکتر استرنج در این فیلم نسبت به بقیه شخصیت‌ها خیلی کوتاه‌تر باشد. باتوجه به ماهیت کلی که داستان این اثر دارد، به احتمال خیلی زیاد نقش او در همان اوایل شروع فیلم جمع شده و به موضوعات مهم‌تری رسیدگی می‌شود. از طرفی دیگر باتوجه به تغییر مدل موی ثور و کوتاه شدن آن، به این نتیجه می‌رسیم که ملاقات او با استرنج و همه صحبت‌هایش با او قبل از شروع ماجراجویی‌اش به سکار اتفاق افتاده است.

اگرچه استرنج در این فیلم نقش طولانی نخواهد داشت و به زودی حضورش به پایان خواهد رسید، اما این مسأله ذره‌ای از اهمیت او کم نخواهد کرد. تلاش در پیدا کردن اودین که حالا تبدیل به بی‌خانمان و دوره‌گردی در خیابان‌های نیویورک شده است، کمک ارزشمندی است که استرنج در حق ثور انجام می‌دهد. مخصوصا حالا که او باتوجه به خطراتی که دفعه قبل از طرف لوکی میدگارد را تهدید می‌کرد، می‌خواهد این خدای حیله و نیرنگ را برای همیشه از زمین دور نگه دارد. اینکه در این فیلم استرنج قابلیت‌های جادویی خودش را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت یا نه هنوز مشخص نیست اما اگر قرار نباشد که از این قابلیت‌ها استفاده کند و از آنجایی که بیشتر صحنه‌های بین ثور و استرنج تقریبا مبتنی بر گفت‌وگو است، امیدواریم که خیلی سرگرم کننده باشد. خوشبختانه‌، این تنها نقطه شروع رابطه بین این دو قهرمان است و به احتمال زیاد در آینده ما فیلم‌های زیادی از این دو شخصیت محبوب خواهیم دید و همانطور که می‌دانید هر دوی آنها قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌ جویان: جنگ بینهایت)‌ حضور داشته باشند. شاید مبارزه ثور با تانوس همان آینده و سرنوشتی باشد که دکتر برای او می‌دید. 

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم The Avengers: Infinity War برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Ant-Man & The Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Captain Marvel برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم The Avengers 4 / Untitled Avengers movie برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Untitled Spider-Man: Homecoming Sequel برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده