// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر جدید بازی The Evil Within 2 با محوریت شخصیت جدید بازی منتشر شد

کمپانی بتسدا ویدیو جدید بازی The Evil Within 2 را با محوریت معرفی شخصیت جدید این نسخه منتشر کرد.

نایت‌مریش‌ها تنها موجوداتی نیستند که سباستین در جریان بازی The Evil Within 2 باید با آن‌ها روبرو شود بلکه دنیای بازی پر شده از انسان‌های روانی و دیوانه که سباستین برای نجات لیلی، دختر سباستین، باید آن‌ها را از سر راه بردارد. حال یکی از این انسان‌های روان‌پریش، استفانو ولنتینی است که در جریان ویدیو جدیدی بازی The Evil Within 2 با وی آشنا می‌شویم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا، ناشر بازی ترسناک The Evil Within 2، با انتشار یک ویدیو از استفانو ولنتینی، آن را به مخاطبان معرفی کرد. عکاسی پیچیده و روانی که اگر به ویدیو دقت کنید، می‌توانید جنون و عشق به کشتن و خشونت را به خوبی احساس کنید. بتسدا استفانو را یک هنرمند با تمایلاتی تاریک و قدرت تخیل بالایی توصیف می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی شخصیت استفانو ولنتینی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

ولنتینی در گذشته به عنوان عکاس جنگ خدمت کرده و یک اتفاق باعث شد چشم‌اش را از دست بدهد و همین امر، وی را وارد دنیایی دیوانه‌وار کرده است. تمایل تمام نشدنی او به خلق آثار وحشتناک سبب شده به سراغ لیلی رفته و قصد انجام کارهای وحشتناکی روی وی داشته باشد. بازیکنان در طول بازی می‌توانند عکس‌ها و آثار ولنتینی را مشاهده کرده و با یکی از خارق‌العاده‌ترین کارهایش یعنی Obscura روبرو شوند.

بازی The Evil Within 2 در تاریخ ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده