// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

بازی We Happy Few برای پلی‌ استیشن 4 تایید شد

استودیو کامپالشن در جریان مشخص کردن تاریخ عرضه بازی We Happy Few، اعلام کرد که این بازی برای پلی‌ استیشن 4 نیز منتشر می‌شود.

بازی We Happy Few در کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و در حال حاضر به صورت دسترسی زودهنگام و پیش نمایش، در اختیار کاربران کامپیوتر و ایکس‌ باکس وان است. حال تیم سازنده تاریخ عرضه‌ی نهایی این بازی را مشخص کرده است در آن یک نکته‌ی جالب وجود دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کامپالشن، سازنده و ناشر بازی We Happy Few، اعلام کرده که بازی به صورت فیزیکی از طریق گیرباکس عرضه خواهد شد و در پلتفرم‌های این بازی، نام PS4 نیز مشاهده می‌شود. بازی We Happy Few در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳ آوریل ۲۰۱۸) با محتویات جدید عرضه خواهد شد.

بازی در زمان عرضه‌ی خود از بخش کمپین کامل برخوردار است که از طریق سه شخصیت قابل بازی بوده و هر شخصیت، داستان و روایت مخصوص به خود را دارد و در جریان آن‌ها، خواهیم فهمید که چرا هر شخصیت از خندیدن مصنوعی دست کشیده و سعی می‌کند شخصیت واقعی خود را حفظ کند. همچنین گفته می‌شود که بازی دارای ۲۵۰ شخصیت مختلف است که در طول بازی آن‌ها برخورد خواهید داشت. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید این بازی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی We Happy Few با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد و اشخاصی که آن را پیش خرید کنند، اسلحه‌ی Jolly Brolly را دریافت می‌کنند. همچنین گیرباکس یک نسخه‌ی لیمیتد ادیشن با نام We Happy Few Collector's Set را عرضه خواهد کرد که خریداران می‌توانند از محتویاتی نظیر ماسک Replica Bobby، ساندترک، ساعت هشدار و مواردی دیگر برخوردار شوند و نکته‌ی جالب اینجا است که خود بازی اصلی، در این کالکتور قرار داده نشده است. از این‌رو اشخاصی که نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به راحتی این کالکتور را با قیمت ۱۵۰ دلار خریداری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده