نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Planet of the Apes: Last Frontier معرفی شد

استودیو ایمجیناتی بازی Planet of the Apes: Last Frontier را معرفی کرده که یک بازی ماجراجویی با محوریت فیلم‌های این سری خواهد بود. 

چندی پیش جدید‌ترین فیلم از سری Planet of the Apes با نام War for the Planet of Apes اکران شد و استقبال خیلی خوب منتقدین را نیز در پی داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ایمجیناتی یک بازی ویدیویی با محوریت این سری فیلم‌ها معرفی کرده که Planet of the Apes: Last Frontier نام دارد. سازندگان بازی را یک اثر ماجراجویی سینمایی معرفی کرده‌اند که وقایع مابین دو فیلم Dawn of Planet of Apes و War for the Planet of Apes را پوشش می‌دهد. 

بازی Planet of the Apes: Last Frontier توسط بخش بازی‌های ویدیویی کمپانی ایمجینریوم که اخیرا تاسیس شده است، منتشر خواهد شد. این کمپانی وظیفه ضبط موشن کپچر‌های فیلم‌های این مجموعه را برعهده داشته است و از همین تکنولوژی‌های برای ضبط موشن کپچر‌های بازی نیز استفاده خواهد شد. حتی اندی سرکیس، بازیگر فیلم‌های این مجموعه، هم به عنوان تهیه‌کننده در ساخت بازی نقش دارد. 

در کل Planet of the Apes: Last Frontier یک بازی داستان‌محور است که وقایع آن یک سال پس از اتفاقات فیلم Dawn of Planet of Apes رخ می‌دهند؛ جایی که یک سری از میمون‌ها برای در امان ماندن از جنگ انسان‌ها علیه میمون‌ها، به منطقه‌ای پناه می‌برند. اما پس از مدتی آن‌ها مجبور می‌شوند تا به دره‌ای که انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند، بروند؛ چرا که با فرا رسیدن زمستان، با کمبود غذا رو‌به‌رو شده‌اند. 

از حیث گیم‌پلی هم در طول بازی یک سری شخصیت انسان یا میمون را کنترل خواهید کرد که زنده ماندن یا مردن آن‌ها، به تصمیمات شما بستگی دارد. همچنین بر اساس تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرید، شاهد پایان‌های مختلفی در بازی خواهید بود. در کل Planet of the Apes: Last Frontier بی‌شباهت به ساخته‌های استودیو تل‌تیل گیمز نیست. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که وقایع بازی و فیلم‌ها ارتباط خاصی با هم خواهند داشت. 

از طرفی دیگر Planet of the Apes: Last Frontier یک تجربه کوتاه دو سه ساعته خواهد بود و تنها راه تعامل داشتن با بازی، اتخاذ تصمیم‌های درست است و به جز این گیمر کنترلی روی بازی یا شخصیت‌ها نخواهد داشت. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده