نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

فروش بازی Playerunknown's Battlegrounds از مرز ۷ میلیون نسخه فراتر رفت

بازی Playerunknown's Battlegrounds از مرز فروش ۷ میلیون نسخه فراتر رفته است و بازی رکورد تعداد کاربران فعال همزمان خود را شکسته است. 

Playerunknown's Battlegrounds در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها است و آمار‌ جدید تایید می‌کند که این بازی سبک هانگر گیمز، شدیدا محبوب است. در جدیدترین اخبار بازی، طبق داده‌های SteamSpy، از این بازی تاکنون ۷ میلیون نسخه به فروش رسیده است. این رقم بزرگ و قابل توجهی است؛ چراکه بازی Playerunknown's Battlegrounds در ماه اسفند به صورت Early Access منتشر شد و هنوز نسخه‌ی کامل و رسمی آن منتشر نشده است.

قیمت این بازی ۳۰ دلار است. پس با فروش ۷ میلیون نسخه‌ای، یعنی تا این لحظه درآمدی ۲۱۰ میلیون دلاری نصیب شرکت بلوهول کرده است. در این میان، رقم دیگری که مهر تایید بر محبوبیت زیاد بازی Playerunknown's Battlegrounds می‌زند، ۶۲۰ هزار و ۶۱۲ است. طبق آخرین آمار دریافتی از اطلاعات آزاد استیم، ۶۲۰ هزار بازیکن به طور همزمان در حال تجربه‌ی این بازی بوده‌اند. 

در اوایل ماه جاری، بازی Battlegrounds از مرز ۵۰۰ هزار کاربر همزمان گذشت و همچنان در حال پیشرفت است. این بازی از نظر تعداد کاربر همزمان توانست بازی Counter-Strike: Global Offensive را پشت سر بگذارد، اما همچنان پایین‌تر از بازی Dota 2، ساخته رایگان شرکت ولو، قرار دارد و ممکن است که هیچ‌وقت هم به این رکورد نرسد. 

بازی PUBG توسط برندن گرین کارگردانی شده است و توسط شرکت کره‌ای بلوهول توسعه یافته است. گرین هفته آینده در گیمزکام ۲۰۱۷ آلمان حضور خواهد داشت و در مورد چگونگی ساخت Battlegrounds صحبت خواهد کرد. 

پی سی برای Playerunknown's Battlegrounds تنها یک نقطه‌ی آغازین است. این بازی در دنیای کنسول‌ها، اواخر سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین Battlegrounds برای انتشار روی ایکس باکس وان ایکس آپدیت خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی به پلتفرم‌های دیگر از جمله پلی استیشن 4 راه خواهد یافت یا خیر. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده