// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تاریخ دقیق رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 مشخص شد

کمپانی سونی تاریخ دقیق و محل رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 را مشخص کرد.

امسال هم قرار است شاهد رویداد پلی‌ استیشن اکسپرینس باشیم و سونی در اخبار بازی منتشر شده، تاریخ دقیق پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷ را مشخص کرد. همچنین اعلام شد که علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند هم‌اکنون برای خرید بلیت اقدام کنند.

رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 در تاریخ ۱۸ آذر ماه (۹ دسامبر) شروع خواهد شد و تا تاریخ ۱۹ آذر ماه (۱۰ دسامبر) ادامه خواهد داشت. محل برگزاری این رویداد همانند سال گذشته در شهر آناهیم کالیفرنیا خواهد بود. قیمت بلیت‌های این رویداد نیز با تخفیف ارائه می‌شود و با پرداخت ۶۵ دلار می‌توانید بلیت حضور در این رویداد برای دو روز را تهیه کنید. بلیت حضور در پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 در حالت عادی ۷۵ دلار است.

در توضیحات آمده که برای حضور در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 حتما باید ۱۸ سال داشته باشید و حضور کودکان و نوزادان در این رویداد ممنوع است. درادامه گفته شده اشخاصی که بلیت‌های Early-Birds (بلیت‌های پیش خرید) را خریداری کرده باشند، جواز حضور در یک رویداد ویژه را در تاریخ ۱۷ آذر ماه (هشت دسامبر) خواهند داشت که در جریان آن می‌توانند با توسعه‌دهندگان گفت و گو داشته باشند.

درآخر مشخص شده است که فینال بزرگ مسابقات Capcom Cup 2017 بازی Street Fighter V نیز در روز دوم رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس برگزار خواهد شد. متاسفانه اعلام نشده است که چه توسعه‌دهندگان و بازی‌هایی در این رویداد حضور دارند و ظاهرا در هفته‌های پیش روی، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو این رویداد را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده