// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

محبوب ترین نژاد بازی Total War: Warhammer II معرفی شد

بالاخره استودیو کریتیو اسمبلی محبوب‌ترین نژاد بازی Total War: Warhammer II یعنی نژاد Skaven را با انتشار تریلری معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره استودیو کریتیو اسمبلی و کمپانی سگا از چهارمین و محبوب‌ترین نژاد بازی Total War: Warhammer II یعنی موش‌های عظیم‌الجثه‌ی Skaven رونمایی کردند. کمپانی Sega در رابطه با معرفی این نژاد که تریلری نیز برای آن منتشر شده، با جمله‌ی «آن‌ها موجودات بسیار پرتعدادی هستند که در عمیق‌ترین نقاط زیر زمین زندگی می‌کنند» این‌‌چنین آن‌ها را توصیف می‌کند:

حالا زمان به وقوع پیوستن پیشگویی‌های قدیمی است و زمان آن فرا رسیده که این موجودات موذی به سطح زمین و قاره جدید بیایند و طاعون و بیماری را در بین همگان پخش کنند.

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

این نژاد پس از نژادهای High Elves ،Dark Elves و Lizardmen به عنوان چهارمین و آخرین نژاد بازی Total War: Warhammer II مطرح است که قرار است در هنگام انتشار در دسترس باشد. البته پس از انتشار شاهد اضافه شدن نژادهای دیگر به واسطه‌ی DLC خواهیم بود. پیش‌تر استودیو Creative Assembly اعلام کرده بود که مدتی کوتاه پس از انتشار نسخه‌ی دوم بازی در تاریخ ۲۸ ماه سپتامبر (۶ مهرماه) آپدیتی منتشر خواهد کرد که نقشه‌های هر دو نسخه‌ی بازی را ادغام و تبدیل به نقشه‌ای واحد می‌کند که تمامی نژادهای تاکنون معرفی‌شده را نیز در خود خواهد داشت.

بازی Total War: Warhammer II

کسانی نیز که علاقه‌مند به بازی‌های تاریخی سری توتال وار هستند آگاه باشند که این استودیو در حال حاضر به‌صورت هم‌زمان در حال کار کردن روی یک بازی تاریخی بسیار بزرگ و همچنین یک نسخه‌ی تاریخی دیگر از سری جدید معرفی شده‌ی Total War Saga است که فعلا اطلاعات بیشتری از هیچ‌یک منتشر نشده است. انتظار می‌رود نسخه‌ی بزرگ تاریخی در مورد بخش بزرگی از تاریخ کشور چین باشد. پیش‌تر در زومجی نقشه‌ی بازی Total War: Warhammer II را که به تازگی رونمایی شده مشاهده کردید. در خبری دیگر نیز اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی این بازی را تماشا کردید. در زیر می‌توانید تصاویری از نژاد Skaven این بازی را مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده