نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی جدید خالق Deadly Premonition یک بازی نقش آفرینی است

هیدتاکا سوهیرو، خالق بازی‌هایی مانند Deadly Premonition و D4، به تازگی بازی نقش‌آفرینی جدیدی با نام The Good Life را معرفی کرده است.

چندی پیش هیدتاکا سوهیرو که بیش‌تر او را با نام Swery‌ می‌شناسند، کمپانی مستقل خود با نام White Owls را ثبت کرد. حالا آن‌طور که در اخبار بازی به گوش می‌رسد، سوئری ساخت اولین بازی کمپانی خود با نام The Good Life را نیز آغاز کرده است. این بازی که یک بازی نقش‌آفرینی است، در یکی از شهرهای کوچک انگلستان به نام Rainy Woods جریان دارد؛ شهری عجیب که تمامی اهالی آن در شب به گربه تبدیل می‌شوند!

بازی The Good Life سرگذشت عکاسی نیویورکی به نام نائومی (Naomi) را دنبال می‌کند که قصد دارد از اسرار شگفت‌انگیز شهر Rainy Woods پرده بردارد. شرح رسمی داستان به این‎‌گونه است:

در شب، تمامی اهالی شهر به گربه تبدیل می‌شوند. اما چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا دلیل خوشحال بودن اهالی این شهر هم همین است؟ به نظر‌ می‌رسد هیچ‌کس وقایعی را که در شب اتفاق میفتد به خاطر نمی‌آورد. نائومی به همین منظور به این شهر آمده تا ببیند در Rainy Woods واقعاً چه خبر است.

اهالی شهر تنها کسانی نیستند که در تاریکی شب به گربه تبدیل می‌شوند؛ بلکه نائومی نیز با آغاز شب تغییر شکل می‌دهد و به گربه تبدیل خواهد شد. با غروب خورشید، شما باید گشت و گذار خود را در شهر Rainy Woods آغاز و سعی کنید در مورد وقایع نامعمول این شهر، اطلاعات به‌دست آورید. در تاریکی شب، شهر چهره‌ی دیگری به خود می‌گیرد. از طرف دیگر باید در نظر داشته باشید که دسترسی به برخی راه‌های مخفی، سقف‌ها و زیرشیروانی‌ها تنها از عهده گربه‌ها برمی‌آید!

طبق گفته‌های خالق بازی، یعنی سوئری، بازی Good Life نیز همان حال و هوای بازی قبلی این سازنده یعنی Deadly Premonition را خواهد داشت؛ هرچند المان‌های گیم‌پلی این بازی کمی متفاوت خواهد بود. سوئری با ارسال ایمیلی در رابطه با معرفی بازی گفت:

امیدوارم داستان خوشحال‌ترین شهر دنیا، در کنار ساکنان عجیب‌ و غریبش بتواند جایی بین مخاطبان پیدا کند و تاثیر خوبی روی آن‌ها بگذارد. من مطمئنم این بازی افراد بسیاری را خوشحال خواهد کرد!

سوئری به همراه سایر اعضای تیم White Owl قرار است کمپینی در سایت Fig‌ برای جمع‌آوری هزینه ساخت بازی به راه بیندازند. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از لوگو و نیز تصویری هنری از شخصیت اصلی بازی یعنی نائومی، هم در حالت عادی و هم در شکل گربه‌اش را تماشا کنید.

The Good Life

The Good Life


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده