// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

بازی Metal Gear Rising: Revengeance به ایکس باکس وان راه یافت

مایکروسافت دو بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 را به واسطه‌ سرویس Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان قابل بازی کرد.

باری دیگر کمپانی مایکروسافت فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان را گسترش داد. در این راستا اعلام شد که دو بازی دیگر از کنسول ایکس باکس 360 هم‌اکنون روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی خواهد بود.

اولین اثر، بازی Metal Gear Rising: Revengeance است که در سبک اکشن توسعه یافته است. این اثر، اسپین‌آف سری بازی‌های Metal Gear به شمار می‌رود و وقایع آن بعد از بازی Metal Gear Solid 4 به وقوع می‌پیوندد. بازی یاد شده به دست توسعه دهنده بازی Bayonetta یعنی استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ساخته شده است و کاربران را در نقش Raiden در بازی رها می‌کند. Raiden یکی از کاراکتر‌های بازی Metal Gear Solid 2 بود که حال در این نسخه به یک سرباز پیشرفته و سایبورگ تبدیل شده است.

بازی دیگری که توانست به این سرویس راه پیدا کند بازی ScreamRide است. گفتنی است که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود و روی هر دو پلتفرم در دسترس قرار گرفت. با اینکه نسخه ایکس‌باکس وان آن برای بازی کردن پیشنهاد می‌شود، ولی کاربرانی که نسخه ایکس‌باکس 360 این بازی را در اختیار دارند می‌توانندآن را به‌رایگان روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند.

اگر نسخه‌ فیزیکی هر یک از این بازی‌ها را روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید می‌توانید با قرار دادن دیسک آن در ایکس‌باکس وان لذت ببرید. اگر این بازی‌ها را به صورت دیجیتالی روی کنسول نسل هفتم خود در اختیار دارید می‌توانید هم‌اکنون نام آنها را در فهرست بازی‌های ایکس‌باکس وان خود ببینید یا در غیر این صورت می‌توانید آن را از ایکس‌باکس استور خریداری و دانلود کنید.

هفته گذشته نیز چند بازی به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد که در آن شاهد بازی Batman: Arkham Origins بودیم. برای اطلاع بیشتر از خبر‌های پیشین سرویس Backward Compatibilty می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده