نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

صحبت سازندگان بازی Star Wars Battlefront II در مورد نحوه همکاری سه استودیو

سازندگان بازی Battlefront 2، متشکل از اعضای سه استودیوی دایس، الکترونیک آرتز موتیو و کرایتریون، به تشریح نحوه همکاری این استودیوها برای ساخت جدیدترین بازی جنگ ستارگان پرداختند.

اوایل امروز، اعضای سه استودیوی دایس، الکترونیک آرتز موتیو و کرایتریون در گفتگویی با بلاگ پلی‌استیشن، در مورد همکاری با یکدیگر صحبت کردند و چگونگی اتحاد خود برای ساخت بازی Star Wars Battlefront II را شرح دادند. در این گفتگو، کریگ مک‌لود از دایس، مارک تامپسون از موتیو و مت وبستر از کرایتریون پیرامون تجربیاتی که از ساخت بازی Battlefront کسب کرده بودند توضیحاتی ارائه دادند و سپس در مورد ساخت بازی Battlefront 2 در مجموعه جنگ ستارگان توضیح دادند. به گفته آن‌ها بازی قرار است وقایع سه‌گانه اصلی، سه‌گانه دنباله و سه‌گانه پیش-درآمد جنگ ستارگان را در خود پوشش دهد. وبستر می‌گوید:

معتقدم از همه چیز مهم‌تر این فرصت است. ما قصد پیاده‌سازی محتوای فراوانی را داریم و فکر کنم این موردی مربوط به مجموعه Star Wars Battlefront است. شما بایستی برای ساخت این مجموعه بهترین افراد را کنار یکدیگر جمع کنید. شما افرادی حرفه‌ای با چندین دهه تجربه در ساخت بازی‌های چندنفره را در اختیار دارید [اشاره به استودیو دایس]. شما افرادی دارید که داوطلبانه اقدام به تاسیس استودیو کرده‌اند و افرادی حرفه‌ای در زمینه خلق روایات داستانی و شخصیت‌ها هستند [اشاره به استودیو موتیو] و کرایتریون، استودیوی من. منظورم این است که ما در بازی Battlefront 1 موتورسیکلت‌های سریعی داشتیم و استودیوی ما اطلاعات عمیقی در مورد وسایل نقلیه دارد و قصد داریم سرعت آن موتورسیکلت‌ها و حس بازی اول را نه‌تنها در وسایل نقلیه، بلکه در دیگر بخش‌های بازی دوم که مسئولیت ساختش بر عهده ما است پیاده‌سازی کنیم. پس ما همکاری نزدیکی با یکدیگر داریم که نشان‌دهنده اتحاد میان سه استودیوی مهم خواهد بود.

وبستر در پاسخ به میزبان برنامه که پرسید آیا بازی Battlefront 2 بزرگ‌ترین بازی ساخته شده توسط الکترونیک آرتز است، گفت:

معتقدم بدون شک این بازی از نظر محتوا و سرمایه‌گذاری‌ای که رویش انجام شده بیشترین جاه‌طلبی را داشته است.

در مجموع به نظر می‌رسد همکاری میان این سه استودیو موجب خلق محتوای بسیار فراوانی برای بازی Battlefront 2 شده است. یکی از ویژگی‌هایی که بازیکنان فراوانی درخواست افزوده شدن آن به بازی Battlefront 2 را داشتند بخش تک‌نفره بود که بدون شک به واسطه این همکاری امکان‌پذیر شده است.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده