// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر سالروز ۲۵ سالگی مجموعه Kirby

نینتندو به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه سری بازی‌های Kirby تریلر جدیدی از آن منتشر کرد.

دو هفته پیش کاراکتر توپ‌-مانند، صورتی و دوست داشتنی سری بازی‌های Kirby تولد ۲۵ سالگی خود را گذراند. حال در جریان اخبار بازی، کمپانی نینتندو به مناسبت این امر تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که تمامی نسخه‌های این بازی را به نمایش می‌گذارد.

نینتندو در سال ۱۹۹۲ با توسعه بازی Kirby’s Dream Land برای کنسول نینتندو گیم‌بوی، اولین بار شخصیت Kirby را به دنیا نشان داد. این بازی با داشتن گیم‌پلی ویژه و محیط‌های رنگا‌رنگ توانست شروعی برای مجموعه بازی‌های Kirby باشد. ویدیو در ادامه نسخه‌های دیگر این اثر را یعنی بازی Kirby Super Star و Kirby 64: The Crystal Shards را به نمایش می‌گذارد. همچنین توانستیم نگاهی به نسخه ضعیف این سری یعنی بازی Kirby Fighters Deluxe بیاندزیم که در کنار بازی گمنام Kirby’s Star Stacker به نمایش گذاشته شد. در آن سو توانستیم در تریلر جدید نگاهی به بازی مسابقه‌ای Kirby که با نام Kirby Air Ride در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود، بیاندازیم. توسعه دهنده سری بازی‌های Kirby یعنی استودیو هال لابوراتوری (HAL Laboratory) طی ۲۵ سال گذشته، ۲۹ نسخه از این مجموعه را توسعه داده است.

در انتهای تریلر جدید، کمپانی نینتندو بازی آینده کنسول سوییچ یعنی بازی Kirby را به نمایش گذاشت که در جریان کنفرانس خبری نینتندو در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی به طور انحصاری برای سوییچ عرضه شود. علاوه بر ویدیو جدید، کمپانی نینتندو به مناسبت ۲۵ سالگی این بازی، کنسرتی را برای این بازی در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۲ دلار از آن لذت ببرند.

در پایین می‌توانید تریلر ۲۵ سالگی کِربی را دانلود و تماشا کنید.

| |

کدام یک از بازی‌های سری Kirby مورد علاقه شما بوده است آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده