نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Tooth and Tail از کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد

کمپانی پاکت‌واچ گیمز تایید کرد که پس از انتشار رسمی Tooth and Tail در تاریخ ۲۱ شهریور، کاربران پلی‌ استیشن‌ 4 و رایانه‌های شخصی قادر به رقابت با یکدیگر در بخش چندنفره خواهند بود. 

چندی پیش، پاکت‌واچ گیمز که یک شرکت بازی‌ساز مستقل است و پیش از این، بازی Monaco: What’s Yours Is Mine را منتشر کرده بود، یک تریلر جدید از بازی در حال توسعه خود به نام Tooth and Tail منتشر کرد و حالا در در جدیدترین اخبار بازی،‌ تایید شده است که بین تمامی نسخه‌های این اثر، بازی به صورت کراس‌پلی امکان‌پذیر خواهد بود. کاربران رایانه‌های شخصی، بالافاصله پس از انتشار رسمی بازی، صرف‌نظر از موقعیت جغرافیایی، قادر خواهند بود که با یکدیگر به رقابت بپردازند. در حالی که امکان بازی به صورت کراس‌پلی با کنسول پلی‌استیشن‌ 4، با عرضه‌ی یک آپدیت پس از انتشار بازی امکان‌پذیر خواهد بود. 

تریلر منتشر شده، جنبه‌ی کمدی بازی را نشان می‌دهد که تلاش توسعه‌دهندگان برای فروش هر چه بیشتر این بازی را نمایان می‌کند. در همین راستا، توسعه‌دهندگان این بازی تصمیم دارند که امکان بازی به صورت کراس‌پلی را به بازی Tooth and Tail اضافه کنند. 

Tooth and Tail یک بازی استراتژیک است که در جهانی با موضوع انقلاب حیوانات روایت می‌شود. در این بازی، جناح‌های Commonfolk ،The Civilized ،The Longcoats و KSR برای صعود در هرم زنجیره‌ی غذایی به رقابت می‌پردازند. این بازی شامل جناح‌ها و ارتش‌های قابل شخصی‌سازی و مپ‌هایی است که به صورت تصادفی ساخته می‌شوند. توسعه‌دهندگان، گیم‌پلی Tooth and Tail را با محدود‌سازی آن به چند دکمه ساده‌سازی کرده‌اند و همچنین، هر رقابت در این بازی، حدود ۸ دقیقه به طول خواهد انجامید. 

بازی Tooth and Tail برای عرضه در تاریخ ۲۱ شهریور بر روی پلتفرم‌های PS4 و کامپیوتر (لینوکس، مک و ویندوز) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده