نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

جزئیات پکیج بلوری فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

کمپانی Paramount Home Media Distribution تاریخ انتشاری برای پکیج‌ نسخه‌های بلوری و دیجیتالی فیلم Transformers: The Last Knight تعیین کردند.

کمپانی Paramount Home Media Distribution نسخه 4K Ultra HD، بلوری و بلوری سه بعدی فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، اثر مایکل بی را در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) منتشر خواهند کرد. همچنین قرار است در همان روز یعنی ۲۶ سپتامبر، نسخه بلوری این فیلم به تنهایی هم عرضه شود. اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود بلکه دو هفته قبل ار تاریخ انتشار نسخه‌های ذکر شده یعنی ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور)، نسخه‌های دیجیتال HD فیلم تبدیل شوندگان 5 هم منتشر خواهد شد.

در فیلم Transformers: The Last Knight، همه اسطوره‌هایی که در تمامی قسمت‌های سری تبدیل شوندگان بودند نابود می‌شوند و دوباره توسط آنها معنای واقعی قهرمان بودن به تصویر کشیده می‌شود. انسان‌ها و تبدیل شوندگان در یک جنگ بزرگ هستند و Optimus Prime دیگر در این مبارزه حضور ندارد. کلید نجات و حفظ آینده ما درون اسرار گذشته و تاریخ پنهان تبدیل شوندگان بر روی زمین مدفون شده است. نجات دنیای ما روی دوش شخصیت‌هایی مانند کید یگر (با بازی مارک والبرگ)، بامبل بی، لرد انگلیسی (با بازی آنتونی هاپکینز) و یک پروفسور دانشگاه آکسفورد (با بازی لارا هادوک) است که برای انجام اینکار با یکدیگر همکاری می‌کنند. ممکن است در زندگی هر فردی زمانی پیش بیاید که از او خواسته شود که تغییر ایجاد کند. در جدیدترین فیلم مایکل بی یعنی تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، شکار شده‌ها تبدیل به قهرمان می‌شوند. قهرمان‌ها تبدیل به شخصیت‌های تبه کار و منفور می‌شوند. فقط یک دنیا قرار است نجات پیدا کند؛ یا دنیای ما، یا دنیای آنها.

در آخرین نسخه از سری فیلم تبدیل شوندگان، مارک والبرگ (بازیگر فیلم مشت‌زن The Fighter) به همراه بازیگران ستاره‌ای مانند جاش دوهامل (بازیگر فیلم تبدیل شوندگان)، استنلی توچی (بازیگر فیلم بازی‌های گرسنگی The Hunger Games)، آنتونی هاپکینز (بازیگر سریال وست‌ ورلد Westworld)، ایزابلا مونر (بازیگر سریال 100 کاری که باید قبل از رفتن به دبیرستان انجام دهید 100 Things to Do Before High School)، لارا هادوک (بازیگر فیلم نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy)، سانتیاگو کاباررا (بازیگر سریال رستگاری Salvation) و جرد کارمایکل (بازیگر سریال کمدی برنامه کارمایکل The Carmichael Show) ایفای نقش خواهند کرد.

Transformers: The Last Knight

در پکیج 4K Ultra HD، بلوری و بلوری سه بعدی فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، محصولات ویژه دیگری هم مانند یک دیسک جایزه ۸۰ دقیقه‌ای از پشت صحنه‌های این فیلم و مصاحبه‌های اعضای تولیدات و بازیگران. شما به وسیله این دیسک جایزه می‌توانید به سایبرترون سفر کنید و محل زندگی تبدیل شوندگان را سیاحت کنید. بعد از آن به انگلیس سفر کنید و مکان‌هایی که این ماجراجویی حماسی را به زندگی واقعی آورده و به آن جان داده را پیدا کنید. به علاوه، می‌توانید اسطوره‌هایی که در لباس ربات‌های افسانه‌ای پنهان می‌شوند و ایفای نقش می‌کنند را مشاهده کنید و خیلی بهتر و بیشتر می‌توانید وسایلی که در فیلم به کار برده می‌شود را بررسی کنید.

فیلم Transformers: The Last Knight اولین تجربه کمپانی Paramount Home Media Distribution در زمینه انتشار نسخه HD 4K است که در قالب دالبی ویژن منتشر می‌شود. کیفیت دالبی ویژن با ارائه روشنایی بیشتر، کنتراست بالاتر و همچنین به کار بردن رنگ‌های بیشتر و شارپ‌تر در تصویر باعث می‌شود که بیننده در هنگام دیدن اینگونه فیلم‌ها تجربه بهتری نسبت به کیفیت‌های دیگر کسب کند. همچنین این فیلم دارای تکنولوژی صوتی به نام دالبی اتموس است که برای سیستم‌های صوتی خانگی طراحی شده تا در تمامی شرایط قرارگیری باند‌ها، بیننده نهایت لذت را ببرد.

این پکیج علاوه بر نسخه کپی با کیفیت Digital HD از فیلم Transformers: The Last Knight، محتویات دیگری هم دارد.

دیسک ۱ بلوری:

  • یک کپی از فیلم با کیفیت خیلی بالا

دیسک ۲ بلوری: شامل محتویات ویژه

  • کشف تاریخ پنهان تبدیل شوندگان
  • آموزش‌های نظامی
  • تبدیل شوندگان در انگلستان
  • وسایل نقلیه و سحر و جادو
  • محل زندگی زندگی بیگانگان: سایبرترون

DVD:

  • یک کپی از فیلم با کیفیت متوسط

Transformers: The Last Knight


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده