نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تصویر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters به فیلم سال ۱۹۵۴ اشاره می‌کند

اخیرا تصویر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده که به فیلم Godzilla محصول سال ۱۹۵۴، اشاره می‌کند.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) آغاز شده است. اوایل این ماه، تصویری تبلیغاتی از این فیلم منتشر شد که به شخصیت ماترا اشاره می‌کند. حال تصویر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده است که این تصویر از ارتباط این فیلم با فیلم گودزیلا (Godzilla) محصول سال ۱۹۵۴، خبر می‌دهد. مایکل دووگرتی، کارگردان فیلم Godzilla: King of the Monsters، این تصویر را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر، سلاح کشنده «اکسیژن ویرانگر» دیده می‌شود که دکتر سریزاوا برای نابودی گودزیلا در فیلم سال ۱۹۵۴ ساخته بود. این سلاح بسیار خطرناک می‌تواند اکسیژن را از هر موجودی که در آب است، حذف کند و باعث مرگ او شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Oxygen Destroyer in Godzilla: King of the Monsters

در فیلم Godzilla محصول سال ۲۰۱۴، کن واتانابه نقش دکتر سریزاوا را بر عهده داشت و او قرار است در فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز بازگردد. با این حال، دووگرتی اطلاعات بیشتری در مورد کاربرد و نحوه استفاده از اکسیژن ویرانگر در این فیلم نداد. همچنین هنوز مشخص نیست که دکتر سریزاوا بار دیگر این سلاح را خواهد ساخت یا شخص دیگری برای نابودی هیولاها این سلاح را می‌سازد. ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. اخیرا اطلاعات و خلاصه داستان این فیلم منتشر شده است که حضور چند کایجوی بسیار معروف را تایید می‌کند. ماترا، کینگ گیدورا و رادان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در این فیلم مبارزه کند. علاوه بر کارگردانی، دووگرتی به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه فیلم King of the Monsters را نیز بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده