نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

سونی در نمایشگاه Paris Games Week 2017 حضور خواهد داشت

طبق اعلام کمپانی سونی، بخش پلی‌استیشن این کمپانی امسال با یک کنفرانس مطبوعاتی جدید به نمایشگاه Paris Games Week بازخواهد گشت.

شعبه‌ی اروپای سرگرمی‌های تعاملی سونی امروز اعلام کرد که خانواده‌ی پلی استیشن این کمپانی امسال با هدف احیای کنفرانس‌های مطبوعاتی در اروپا، پس از یک سال غیبت، در نمایشگاه Paris Games Week 2017 حضور خواهد داشت. این کنفرانس در تاریخ ۳۰ اکتبر ساعت پنج بعد از ظهر به وقت محلی پاریس (دوشنبه ۸ آبان، ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران) برگزار خوهد شد.

سونی تاکنون به انتشار تاریخ برگزاری کنفرانس‌اش در هفته بازی پاریس 2017 بسنده کرده است. این یعنی هیچ اطلاعاتی در رابطه با اینکه محتوای کنفرانس چه خواهد بود در دسترس نیست. ممکن است سونی بالاخره اطلاعاتی تازه در رابطه بازی Dreams منتشر کند یا شاید هم شاهد نسخه‌ی آزمایشی بازی‌های انحصاری مانند بازی God Of War یا بازی Spider-Man باشیم. همچنین اگر استودیو کوانتیک دریم تاریخ انتشار بازی Detroit: Become Human را مشخص کند، کنفرانس بهتری را نیز شاهد خواهیم بود؛ چرا که این بازی دو سال پیش در همین نمایشگاه معرفی شد.

مانند همیشه کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز بخش تجاری نمایشگاه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از تاریخ یک تا پنجم نوامبر (۱۰ تا ۱۵ آبان) برای بازدید عموم باز خواهد شد. این رویداد در شهر پاریس، سالن Paris Expo Porte de Versailles برگزار خواهد شد. البته، به احتمال زیاد کنفرانس مطبوعاتی سونی در قسمتی دیگر از شهر پاریس برگزار خواهد شد.

آخرین حضور سونی در این نمایشگاه برمی‌گردد به اکتبر سال ۲۰۱۵ که سونی کنفرانس خود را در Espace Grand Arche برگزار کرد. این رویداد برای سونی حکم جایگزین رویداد گیمزکام را داشت؛ چرا که ظاهرا کمپانی ژاپنی معتقد بود که گیمزکام از لحاظ زمانی بسیار به نمایشگاه E3 نزدیک است.

سال گذشته سونی کنفرانس قابل توجهی در قاره‌ی اروپا برگزار نکرد، اما به نظر کمپانی ژاپنی امسال قصد دارد تا یک بازگشت خوب به قاره‌ی کهن را رقم بزند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده