// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

با خرید اشتراک یک ساله پلی استیشن پلاس سه ماه اشتراک رایگان دریافت کنید

 کمپانی سونی اعلام کرده است که کاربران اروپایی با خرید اشتراک یک ساله پلی‌استیشن پلاس، سه ماه اشتراک رایگان دریافت خواهند کرد.

در هفته اول مردادماه اعلام شد که با تصمیم کمپانی سونی اشتراک پلی‌استیشن پلاس در اروپا و استرالیا با افزایش قیمت همراه خواهد بود. حال طبق اعلام این کمپانی افرادی که در قاره اروپا اقدام به خرید اشتراک سالیانه سرویس Playstation Plus کنند، به مدت ۱۵ ماه قادر به استفاده از سرویس مذکور خواهد بود.

این طرح تمامی کاربران را در بر می‌گیرد و مختص به اعضای جدید نیست. سه ماه اشتراک رایگان پلی‌استیشن پلاس تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که تا تاریخ ۲۹ اوت (۷ شهریور) اشتراک ۱۲ ماهه را خریداری کنند. برای اطلاع از جزئیات و ویژگی‌های سرویس پلی استیشن پلاس که مواردی از جمله امکان بازی چند‌نفره، بازی‌های رایگان ماهیانه و ۱۰ گیگا‌بایت فضای ذخیره‌سازی ابری برای فایل‌های ذخیره را شامل می‌شود، می‌توانید به صفحه مربوطه در فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید.

در حال حاضر قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس در قاره اروپا تغییر نکرده و همچنان با قیمت سابق به فروش می‌رسد. کمپانی Sony در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) افزایش قیمت این سرویس را اعمال خواهد کرد که به شرح زیر است:

  • اشتراک یک ساله: از ۴۹.۹۹ یورو / ۳۹.۹۹ پوند به ۵۹.۹۹ یورو / ۴۹.۹۹ پوند
  • اشتراک سه ماهه: از ۱۹.۹۹ یورو / ۱۴.۹۹ پوند به ۲۴.۹۹ یورو / ۱۹.۹۹ پوند
  • اشتراک یک ماهه: از ۶.۹۹ یورو / ۶.۹۹ پوند به ۷.۹۹ یورو / ۶.۹۹ پوند

افزایش قیمت اشتراک سرویس پلی‌استیشن پلاس تنها مختص به اروپا و استرالیا نیست، زیرا در سال گذشته قیمت این سرویس در آمریکای شمالی نیز دچار تغییر و تحول شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده