نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

انتشار آخرین تریلر سریال The Defenders

مارول و شبکه نتفلیکس سومین و آخرین تریلر سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) را منتشر کردند.

سرانجام جمعه این هفته سریال The Defenders از شبکه نت فلیکس پخش خواهد شد. حال مارول و نت‌فلیکس تریلر پایانی این سریال را که سومین تریلر آن نیز است، منتشر کرده‌اند. در این تریلر که بی‌شباهت به تریلر فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیست، شاهد تصاویر جدید متعددی از سریال The Defenders، از جمله صحنه‌های اکشن و مبارزه، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

سریال The Defenders داستان شخصیت‌هایی چون دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست را روایت می‌کند که هدفی مشترک دارند. آن‌ها قصد دارند که نیویورک را از خطری بزرگ نجات بدهند، اما برای رسیدن به این هدف نیاز دارند که با یکدیگر متحد شوند و یک گروه تشکیل بدهند. این چهار شخصیت در طول سریال باید با چالش‌های زندگی شخصی خود نیز روبه‌رو شوند. علاوه بر این، مارول و نت‌فلیکس ویدیوی کوتاه جدیدی از سریال The Defenders منتشر کرده‌اند که در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که لوک کیج از زندان توسط فاگی نلسون آزاد می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

چارلی کاکس در نقش دردویل، فین جونز در نقش آیرون فیست، مایک کولتر در نقش لوک کیج، کریستین ریتر در نقش جسیکا جونز، سیگورنی ویور در نقش الکساندرا، وی چینگ هو در نقش مادام گائو، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، اسکات گلن در نقش استیک، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، ریچل تیلور در نقش تریش واکر و روزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Defenders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فروردین امسال، مارول و نت‌فلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه، تاریخ انتشار فصل اول سریال The Defenders را رسما تایید و اعلام کردند. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست امسال (۲۷ مرداد) از این شبکه منتشر شود. کار ساخت سریال The Defenders بر عهده داگلاس پیتری و مارکو رامیرز بوده و جف لاب نیز به عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور داشته است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده