// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

در نمایشگاه گیمزکام 2017، اطلاعات بیشتری از Star Wars Battlefront II منتشر می شود

تا یک هفته‌ی دیگر نمایشگاه گیمزکام 2017 برگزار خواهد شد و الکترونیک آرتز اعلام کرده که باید منتظر اطلاعات بیشتری از Star Wars Battlefront II باشیم.

تقریبا یک هفته‌ی دیگر تا شروع نمایشگاه گیمزکام 2017 زمان باقی است و حال الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront II تایید کرده است که اطلاعات بیشتری از این بازی در گیمزکام منتشر خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز برای شروع یک لایو استریم از بخش چند نفره‌ی بازی و حالت Starfighter Assault را در نظر گرفته است. حالتی که برای اولین بار در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته است. در این حالت شاهد سفینه‌های فضایی و شخصیت‌های دنیای سینمایی جنگ ستارگان هستیم و از این‌رو شاهد نبرد‌های هیجان انگیزی خواهیم بود که در نقشه‌ی Fondor: Imperial Shipyard انجام خواهند شد.

در ادامه الکترونیک آرتز قول داده در این نسخه شاهد کنترل بهتر سفینه‌های فضایی باشیم. از طرفی شخصی‌سازی‌ها نیز عمیق‌تر خواهند شد و کلاس‌های جدید نیز به بازی اضافه شده است. زمان دقیق شروع این لایو استریم دوشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت BST (ساعت ۹ بعد از ظهر به وقت ایران) خواهد بود.

حالت Starfighter Assault و نقشه‌ی Fondor: Imperial Shipyard در نسخه‌ی بتای بازی Star Wars Battlefront 2 نیز در دسترس است که در ماه اکتبر در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در نسخه‌ی بتای بازی علاوه‌بر نبرد‌های هوایی، شاهد نبردهای زمینی در نقشه‌ی Theed Galactic Assault نیز خواهیم بود.

نمایشگاه گیمزکام 2017 در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) شروع خواهد شد و تا تاریخ چهار شهریور ماه ادامه پیدا خواهد کرد. این نمایشگاه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده