// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

نت فلیکس سریال Gypsy را پس از یک فصل لغو کرد

نتفلیکس در ادامه‌ی اقدامات اخیرش مبنی بر کنسل کردن مجموعه‌های اورجینال خود، به سریال جیپسی (Gypsy) نیز رحم نکرد.

سریال درام روانشناسانه‌ی جیپسی با بازی نائومی واتس در نقش اصلی و به نویسندگی و تهیه‌کنندگی لیزا روبین، پس از تجربه‌ی یک فصل ناامیدکننده، قادر به جلب رضایت سران نت فلیکس برای ادامه دادن به مجموعه نشد تا بدین شکل، پرونده‌ی سریال پس از ۱۰ قسمت برای همیشه بسته شود. این مجموعه با وجود بهره‌گیری از کارگردانی سرشناس همچون سم تیلور جانسون (Fifty Shades of Grey) که قسمت‌های نخستین سریال را کارگردانی کرد و با حضور بازیگر توانایی همچون بیلی کروداپ در نقش مکمل واتس، هرگز موفق به جلب نظر منتقدان نشد؛ تا جایی که از وب‌سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) امتیاز ضعیف ۲۶ درصد را دریافت کرد.

نت‌فلیکس در شرایطی تصمیم به لغو سریال گرفت که پیش از این صحبت‌های بسیاری درباره‌ی چگونگی فیلمنامه‌ی فصل دوم این مجموعه و گروه بازیگران آن مطرح شده بود. با این حال روند سریال به گونه‌ای پیش رفت که خود تیم سازندگان آن نیز دیگر رغبت چندانی به ادامه دادن این داستان نداشتند. با توجه به اینکه تنها ۶ هفته از انتشار این مجموعه سپری می‌شود، این نخستین بار است که نت‌فلیکس با این سرعت یکی از سریال‌های خود را کنسل می‌کند.

سریال Gypsy داستان روانشناسی به نام ژان هالووی را روایت می‌کند که صاحب یک زندگی به ظاهر آرام و زیبا در منهتن است. اما او در حرفه‌ی خود وارد رابطه‌هایی صمیمانه و نامتعارف با بیمارانش شده و پس از مدتی مرز بین زندگی شغلی وی و زندگی شخصیش از میان برداشته می‌شود. علاوه بر واتس، بازیگران دیگری همچون بیلی کروداپ، سوفی کوکسون، لوسی بوینتون، کیمبرلی کوئین و کارل گلاسمن در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

gypsy

جیپسی آخرین سریالی است که توسط نت‌فلیکس لغو می‌شود. این شبکه در ماه‌های اخیر سریال‌های دیگری نظیر The Get Down ،Girlboss و Sense8 را نیز کنسل کرده بود. از دیگر سریال‌های لغو شده توسط نت‌فلیکس می‌توان به Marco Polo و Bloodline اشاره کرد.

در میان هیاهوی کنسل شدن پیاپی مجموعه‌های مختلف توسط نت فلیکس، این شبکه چند روز قبل، از تمدید سریال Glow برای فصل دوم خبر داد. داستان Glow به نیمه‌ی دوم دهه‌ی هشتاد میلادی برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که لیگ کشتی حرفه‌ای زنان در آمریکا برگزار می‌شد. شرکت‌کنندگان این لیگ یا از بین زنان تنومند و قدرتمند بودند یا مدل‌ها و بازیگرانی که قصد داشتند با حضور در این مسابقات هفتگی، شهرتی را برای خود دست و پا کنند. در این میان، بازیگری بیکار (آلیسون بری) در تلاش است تا با ورود به این عرصه، به رویاهایش رنگ حقیقت ببخشد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده