// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Ghosts of Memories

بازی موبایل Ghosts of Memories، یک بازی معمایی و ماجراجویانه‌ است که طراحی‌های بصری زیبایی را به خود اختصاص داده و حسابی مخاطب را محو خود خواهد کرد.

بی‌مقدمه به سراغ معرفی بازی‌ای می‌روم که هنر و زیبایی از سر و رویش می‌بارد. بازی موبایل Ghosts of Memories، یک بازی ماجراجویی و معمایی است که می‌تواند شما را با بهترین و جالب‌ترین چالش‌های موجود روبرو کند. داستان بازی روایت‌گر روحی است که از طریق شخصیت اصلی بازی، قصد دارد جسم خود را آزاد کرده و به حالت ابتدایی خود برگردد. حال شما هستید و ۱۵ مرحله‌ی متنوع که در جریان‌ آن‌ها با چالش‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. در هر مرحله باید کارهای مورد نظر را انجام داده و در آخر قدرت‌های نهفته‌ی هر مرحله را آزاد کرده تا بتوانید در انتها این زن گرفتار را نجات دهید.

بازی موبایل Ghosts of Memories

جدای از ۱۵ مرحله‌ی اصلی، ۶ مرحله‌ی دیگر نیز برای بازی اندروید و آیفون Ghosts of Memories تعبیه شده است که در واقع، حکم مراحل فرعی بازی را دارند. نکته‌ی جالب مراحل بازی، در واقع نام‌گذاری آن‌ها است. نام مراحل و وقایع آن مرحله و چالش‌ها از ترکیب خوبی برخوردار هستند. بازی از هیچ راهنما و مرحله تمرینی برخوردار نیست ولی در مراحل ابتدایی بازی، روح بازی با شما در ارتباط است و نکات جدید را برایتان بازگو می‌کند. همچنین با پیش‌روی در بازی و رسیدن به محیط‌های مختلف، وی (روح بازی) از خاطرات خود در آن منطقه با شما سخن می‌گوید و در مورد خطر احتمالی، شما را آگاه می‌سازد. از طرفی مراحل و سبک و سیاق بازی آن‌ چنان پیچیده نیست. موردی که پیچیدگی خاصی به بازی می‌دهد، چالش‌ها و حل کردن معماهای بازی هستند. با شروع هر مرحله شما در دنیایی زیبا و خیره کننده رها می‌شوید و باید پلتفرم‌های موجود در محیط را کنار یکدیگر گذاشته تا به نقطه‌ی پایانی برسید.

بازی موبایل Ghosts of Memories

بازی Ghosts of Memories دنیایی متفاوت نسبت به سایر بازی‌های موبایل را برای شما به ارمغان می‌آورد

هرچه جلوتر می‌روید، مراحل از تنوع و مدت زمان بیشتری برخوردار می‌شوند. همچنین بعضی از مراحل از دو بعد تشکیل شده‌ و هر دو، معماهای خاص خود را دارا هستند. به عبارتی یکی از محیط‌ها همانند یک معادله‌ی دو مجهولی است که جواب یکی از مجهول‌ها، در محیط دیگر و با رفتن به آن‌ جا و حل کردن معمای مورد نظر، جواب برای شما مشخص شده و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که قطعه‌های پازل را کنار یکدیگر گذاشته و راه را برای خود باز کنید. اما به سراغ مراحل جانبی بازی می‌رویم که با نام اپیلوگ، به شما معرفی می‌شوند. اگر فکر می‌کنید معماها و سکوبازی‌های مراحل اصلی شما را سیر نکرده‌اند، بخش فرعی داستان بهترین گزینه برای شما است زیرا معماهایی را به خود اختصاص داده که حسابی شما را به چالش می‌کشد و از نظر داستانی، وقایع را بهتر درک خواهید کرد. در ساخت و توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی یا بازی‌های موبایل، یکی از مواردی که حائز اهمیت، آرت‌ها و طراحی‌های بازی است. در واقع گیم‌آرتیست‌ها وظیفه‌ی بسیار سختی برعهده دارند زیرا اگر آن‌ها نتوانند از پس کار خود برآیند، موفقیت بازی در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. این گفته روی پلتفرم موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به بازی‌های موفق و اعتیادآور و سرگرم کننده‌ی پلتفرم موبایل نگاه کنیم، می‌بینیم که اکثرا بازی‌هایی هستند که از آرت‌های هنری بسیار زیبایی برخوردار هستند و بازی موبایل Ghosts of Memories،‌ از این قاعده مستثنا نیست.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

گرافیک و در کنار آن موسیقی، دو عاملی هستند که بازی فکری اندروید و آیفون Ghosts of Memories را از بازی‌های هم‌رده‌ی خود متمایز کرده‌اند. درست است که مراحل و معماهایی بازی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد ولی اگر آن‌ها را پشت سر هم انجام دهید، خستگی شدیدی را در خود حس می‌کنید اما وجود این دو عامل، همیشه شما را شاداب نگه می‌دارد. زمانی که مشغول بازی کردن هستید، یک موسیقی گوش‌نواز و دلنشین در پس زمینه‌ی بازی گوش شما را نوازش داده و خستگی مراحل را رفع می‌کند. همچنین دنیای دو و نیم بعدی و طراحی‌های فوق العاده و رنگارنگ بازی دلیل است که شما را به پای بازی میخکوب می‌کند. درآخر اگر به دنبال یک بازی خاص و هیجان انگیز، در عین حال فکری و پلتفرمر هستید، بازی موبایل Ghosts of Memories بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این بازی سرشار از معماهای مختلف و سرگرم کننده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود جذب کند. حتی اگر همه‌ی این موارد را کنار بگذاریم، گرافیک هنری و بصری بازی ارزش تکرار و بازی کردن این بازی را تضمین می‌کند.

دانلود بازی موبایل Ghosts of Memories


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده