// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

کمپانی Astro Gaming از هدست A10 با طرح بازی Call of Duty رونمایی کرد

کمپانی امریکایی Astro Gaming نسخه‌ای سفارشی از هدست گیمینگ A10 را با طرح بازی Call of Duty: WWII به نمایش گذاشت.

کمپانی Astro Gaming در جریان مسابقات World League Championships بازی Call of Duty که در شهر اورلاندو برگزار می‌شود، هدست جدید خود را با نام Call of Duty Astro A10 معرفی کرد. این هدست ترکیب رنگ‌های سبز زیتونی و مشکی را دارد که تداعی کننده‌ی ادوات و یونیفرم عصر جنگ جهانی دوم است. در یک طرف این هدست، یک ستاره و نوارهای مشکی رنگ و در طرف دیگر، تصویری از یک جمجمه‌ی شکسته دیده می‌شود.

آسترو همچنین یک کیت تحت عنوان Call of Duty A40 TR Mod برای این هدست عرضه کرده است که شامل کاپ‌های گوشی و هدبندی جدید می‌شود. هدست Astro A10 با پی‌سی، مک، کنسول پلی‌ استیشن 4، کنسول ایکس‌ باکس وان، کنسول نینتندو سوئیچ و همچنین با دستگاه‌های آی او اس و اندرویدی نیز سازگار است.

اگر اخیرا اخبار بازی Call of Duty: WWII را از دست داده اید باید بدانید که استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی اسلج‌همر، جزئیات جدیدی را در مورد بخش زامبی‌محور و حالت چندنفره‌ی بازی منتشر کرده است. همچنین نسخه‌ی کالکتور هم برای این بازی معرفی شده است. هدست جدید Call of Duty در وب‌سایت آسترو به قیمت ۶۹.۹۹ دلار قابل خرید است.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) عرضه خواهد شد و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس خواهد بود. افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند، به نسخه‌ی آزمایشی، بسته‌ی Division و ۵۰۰ امتیاز COD دسترسی خواهند داشت که می‌توان از آن در بازی Call of Duty: Infinity Warfare و بازی Call of Duty: Black Ops III استفاده کرد.

در زیر می‌توانید تصاویری از هدست گیمینگ Call of Duty Astro A10 را مشاهده کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده