نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

انتشار اولین تصویر از نیروهای شرور اوشن مستر در فیلم Aquaman

اخیرا تصویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Aquaman منتشر شده که زره‌پوشان شخصیت شرور اوشن مستر را نشان می‌دهد.

از اردیبهشت امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار آکوامن (Aquaman) در گلد کوست کشور استرالیا آغاز شده است. مدت کوتاهی است که فیلمبرداری این فیلم در یک مکان دیگر انجام می‌شود و اخیرا تصاویری از این محل منتشر شده بود که نشان می‌داد شخصیت ملکه مرا در حال فرار از دست نیروهای اوشن مستر است. حال تصویر جدیدی از محل فیلمبرداری فیلم Aquaman منتشر شده است که تصویر بهتری از نیروهای زره‌پوش شخصیت شرور و منفی اوشن مستر به ما ارائه می‌کند. این نیروها ظاهر نسبتا متفاوتی نسبت به نسخه کامیک خود دارند و به نظر می‌رسد که بیشتر شبیه بیگانگان فضایی شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman Ocean Master

گفته می‌شود در این صحنه شخصیت آکوامن نیز حضور دارد و تصاویری نیز از بدلکار نقش آکوامن نیز منتشر شده، اما تاکنون هیچ تصویری از شخصیت اوشن مستر منتشر نشده است. با این حال، افراد نزدیک به صحنه می‌گویند که پاتریک ویلسون، بازیگر نقش اوشن مستر نیز در این مکان حضور دارد. با وجود این، هنوز اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Aquaman منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که کمپانی برادران وارنر تا پیش از پایان سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از جمله اولین تصاویر رسمی، از این فیلم مورد انتظار منتشر کند.

جیسون موموآ، در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو/ اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان خواهد بود و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده