نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

جاس ویدن پایان فیلم Justice League را دوباره فیلمبرداری خواهد کرد

اخیرا ما اخباری درباره ساخت قسمت دوم فیلم لیگ عدالت (Justice League) شنیده بودیم، اما به نظر می‌رسد با فیلمبرداری دوباره پایان قسمت اول، برنامه دی سی قرار است تغییر کند.

این مطلب داستان فیلم Justice League را فاش می‌کند

در ابتدا هرجا که صحبت از فیلم لیگ عدالت به میان می‌آمد، ما یک «قسمت اول» هم در کنار آن می‌شنیدیم و می‌دانستیم که کمپانی دی سی برای ساخت قسمت دوم این اثر هم برنامه‌هایی دارد. اما با گزارش جدیدی که منتشر شده، مثل اینکه جاس ویدن قصد دارد پایان گسترده و وسیع فیلمش را دوباره فیلمبرداری کرده و پایان جدیدی را برای تبه کار جدید این فیلم در نظر دارد.

زمانی که کمپانی دی سی و برادران وارنر لیستی از فیلم‌های جدید خود ارائه دادند، نام قسمت اول فیلم لیگ عدالت و قسمت دوم آن در میان بقیه آثار جدید به چشم می‌خورد. واکنش‌های مختلفی که هم از طرف طرفداران و هم از طرف منتقدان نسبت به فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) وجود داشت، باعث شد که این دو کمپانی برای بازگشت دوباره قهرمانان خود به پرده سینماها برنامه‌ای در دستور کار قرار دهند. به نظر می‌رسید که زک اسنایدر برنامه‌های متفاوتی نسبت به جاس ویدن برای این اثر جدید ابرقهرمانی دارد. او می‌خواست پایان این فیلم را یک پایان باز در نظر بگیرد که پلی برای ساخت قسمت دوم آن باشد، اما اینکه جاس ویدن هم همین قصد را داشته باشد یا خیر هنوز قطعی نیست.

براساس گفته‌های سایت اسلش فیلم، مثل اینکه قرار بود پایان فیلم Justice League با ورود دارک ساید (Darkseid) به روی زمین همزمان شود و برنامه‌ای که برای او ریخته شده بود این بود که او شخصیت‌ خیلی بد و منفور برای قسمت بعدی باشد. ابتدا اینطور انتظار می‌رفت که استپن ولف (Steppenwolf) در هر دو قسمت، سایه شوم‌اش روی زمین باشد  اما این پایان تمامی این فرضیه‌ها را از بین برد.

به نظر می‌رسد که رابین رایت (بازیگر فیلم Wonder Woman) به این دلیل به این فیلم هم آورده شده که توسط او در فلاش‌بکی گذشته‌ی استپن ولف بیشتر به تصویر کشیده شده و بینندگان بیشتر از این شخصیت خبیث بداند. با فیلمبرداری دوباره پایان این فیلم، به احتمال زیاد قرار است تهدید ناگهانی دارک ساید را کمی کمرنگ‌تر از قبل کنند. به احتمال زیاد یا آنها نمی‌خواهند پلی که به آنها اجازه ساخت قسمت دوم را می‌دهد را به طور کامل خراب کنند و یا قصد دارند به کمپانی برادران وارنر نشان دهند که اگر زک اسنایدر قرار نباشد به این پروژه بازگردد، داستان از این به بعد اینگونه پیش خواهد رفت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده