نویسنده: محمدعلی آشناور
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

حضور شخصیت های Nier: Automata در بازی موبایل Final Fantasy: Brave Exvius

اسکوئر انیکس، ناشر بازی Final Fantasy: Brave Exvius، تایید کرد که این بازی موبایل شخصیت‌های Nier: Automata را دریافت کرده است.

بازی موبایل فاینال فانتزی با نام Final Fantasy: Brave Exvius توسط استودیو Gumi توسعه داده می‌شود. حال با توجه به اخبار بازی موبایل، اسکوئر انیکس،‌ ناشر این بازی،‌ تایید کرده است که شخصیت‌های بازی Nier: Automata به Final Fantasy: Brave Exvius اضافه شده‌اند.

 بازیکنان‌ هم‌اکنون می‌توانند شخصیت‌‌های 2B ،9S ،21O و آدام از Nier: Automata را در بازی Final Fantasy: Brave Exvius کنترل کنند. هر کدام از این شخصیت‌ها به مدل‌های پیکسلی خود تبدیل شده‌اند تا با دنیای بازی هماهنگ شوند. تاریخ پایان این رویداد نیز ۲۴ اگوست (۲ شهریور) اعلام شده است. علاوه بر این‌، شخصیت‌های A2 و Eve در انحصار نسخه‌ی گلوبال بازی Final Fantasy: Brave Exvius هستند. در این مدت، بازیکنان می‌توانند با نابود کردن ربات‌هایی آشنا از سری Nier: Automata مدال به‌دست بیاورند و این مدال‌ها را برای خرید آیتم‌های جدید خرج کنند. بازیکنانی که می‌خواهند دست به جیب شوند نیز می‌توانند از تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) الی ۱۸ اگوست (۲۶ مرداد) پکیج تابستانی بازی Final Fantasy: Brave Exvius را خریداری کنند.

در نمایشگاه نیویورک کامیک‌کان امسال اسکوئر انیکس مراسمی را برای Final Fantasy: Brave Exvius در نظر گرفته است که در آن کی هیرونو (سازنده‌ی بازی) و هیروکی فوجیموتو (سازنده‌ی نسخه‌ی گلوبال) حضور دارند تا جشن یک‌ سالگی انتشار بازی در کشورهای غربی را برگذار کنند.

Final Fantasy: Brave Exvius، یک بازی رایگان برای موبایل‌های آیفون و اندروید است که بازیکنان باید با مبارزه‌ی نوبتی (سیستمی آشنا در سری بازی فاینال فانتزی) موج‌های متخلف دشمنان را شکست بدهند. تصویر شخصیت‌های Nier: Automata را با قالبی پیکسلی در زیر مشاهده می‌کنید:

Final Fantasy: Brave ExviusFinal Fantasy: Brave ExviusFinal Fantasy: Brave ExviusFinal Fantasy: Brave ExviusFinal Fantasy: Brave ExviusFinal Fantasy: Brave Exvius


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده