نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز پنجم مرحله اصلی

روز پنجم مسابقات The International 7 بازی Dota 2 دیشب با برگزاری سه دیدار همراه بود و در این مطلب بهترین حرکات تیم‌ها در این روز را در قالب یک ویدیو برایتان آماده کرده‌ایم.

روز پنجم مسابقات The International 7 بازی Dota 2 با معرفی دو هیروی جدید و حذف تیم‌های LGD Gaming و Invictus Gaming از مسابقات همراه بود. با زومجی همراه باشید و به تماشای بهترین حرکات این روز بنشینید.

تیم LGD Gaming در اولین دیدار روز گذشته‌ی خود به مصاف تیم Invictus Gaming رفت و با کسب نتیجه‌ی ۰-۲ حریف خود را راهی خانه کرد. در دیدار دوم این روز دو تیم Newbee و LFY در براکت بالایی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم Newbee با دو پیروزی و یک شکست به کار تیم LFY پایان داد و این تیم را به براکت پایینی فرستاد. دیدار نهایی این روز نیز میان دو تیم Team Liquid و LGD Gaming برگزار شد و Team Liquid با نتیجه‌ی ۰-۲ به پیروزی دست یافت. در ادامه گلچینی از بهترین صحنه‌های مسابقات این روز را برای شما آماده کرده‌ایم. 

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

دیدارهای روز ششم مرحله‌ی اصلی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز خواهند شد و در پایان این روز قهرمان مسابقات The International 7 مشخص خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده