نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

تصویر جدید فیلم It شخصیت پنی‌ وایز را نشان می‌دهد

کمپانی برادران وارنر تصویر جدیدی از فیلم It منتشر کرده که این تصویر شخصیت شرور پنی‌ وایز را در این فیلم نشان می‌دهد.

مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر جدیدی از فیلم It منتشر کرده است. در این تصویر شاهد حضور شخصیت شرور پنی‌وایز که یک دلقک شیطانی است، هستیم. این فیلم اقتباسی از داستان‌ها و رمان‌های ترسناک استفن کینگ است که توسط کمپانی نیو لاین سینما تولید و توسط کمپانی برادران وارنر منتشر خواهد شد. بیل اسکارشگورد، بازیگر فیلم‌هایی چون «مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان» (The Divergent Series: Allegiant) و «بلوند اتمی» (Atomic Blonde)، نقش پنی‌وایز را در فیلم It بر عهده داشته است. شخصیت پنی‌وایز اولین‌بار در رمان ترسناک It اثر استفن کینگ معرفی شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

It

علاوه بر این، مجله سرگرمی هفتگی نیز در شماره جدید خود تصویر جدیدی از فیلم It منتشر کرده که تمرکز این تصویر نیز روی شخصیت پنی‌وایز است. در این تصویر به نظر می‌رسد که پنی‌وایز بادکنک قرمز رنگ معروف خود را نیز در دست دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:
It

فیلم It داستان کودکی را روایت می‌کند که در شهر دری ناپدید شده است. حال گروهی از نوجوانان باید با بزرگترین ترس خود مقابله کنند و وارد یک خانه متروکه شوند و با دلقک شیطانی به نام پنی‌وایز که طی قرن‌ها مرتکب قتل و خشونت شده است، روبرو شده و با او مبارزه کنند. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده اندرس موچیتی، کارگردان فیلم ماما (Mama)، است.

فیلم It برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. در سال ۱۹۹۰، یک اقتباس تلویزیونی براساس مجموعه It تولید و منتشر شد. در این مینی سریال که It نام داشت، تیم کوری نقش پنی‌وایز را بر عهده داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده