// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

جزئیاتی از بخش Headquarters بازی Call of Duty: WWII

مجله‌ی گیم اینفورمر اطلاعات جالبی را درباره‌ی بخش Headquarters بازی Call of Duty WWII، در شماره‌ی جدیدش در دسترس طرفداران قرار داده است.

این‌ ماه نسخه‌ی جدید کال آف دیوتی با نام Call of Duty: WWII روی جلد مجله‌ی گیم اینفورمر حضور دارد و به همین دلیل، این مجله اطلاعات جالبی را از بخش داستانی COD: WWII منتشر کرده است. از اطلاعات بخش داستانی، می‌توان به یک مرحله‌ی مخفی کاری اشاره کرد که باید در پوشش یک نازی ظاهر شوید. همچنین علاوه بر بخش داستانی، طرفداران می‌توانند جزئیاتی را از فضای اجتماعی جدید سری کال آف دیوتی با نام Headquarters نیز بخوانند.

بخش Headquarters تا ۴۸ بازیکن را به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند. گیم اینفورمر درباره‌ی این بخش گفته است:

Headquarters سه روز بعد از عملیات D-Day (بزرگ‌ترین عملیات جنگی تاریخ در جنگ جهانی دوم) رخ می‌دهد که در آن می‌توانید زمینه‌های راه‌اندازی عملیات مهم متفقین را مشاهده کنید. تمام فضای اطرافتان با وسایل نقلیه‌، تدارکات و ابزارهای جنگی دیگر پر شده است. بخش HQ گزینه‌های زیادی را برای گذراندن وقتتان بین راند‌های بخش چندنفره در اختیار شما قرار می‌دهد.

در Headquarters می‌توانید لوت‌باکس‌هایی را که به‌دست آوردید باز کنید و بازیکن‌هایی که شما را در حال باز کردن این جعبه‌ها مشاهده می‌کنند نیز آیتم‌هایی را به رایگان دریافت خواهند کرد.

همچنین در بخش Headquarters بازیکنان به حالت The Pit نیز دسترسی دارند. این حالت به آن‌ها اجازه می‌دهد که تک به تک مبارزه کنند و مهارت‌های خود را در برابر یکدیگر آزمایش کنند. اگر در بخش چندنفره از یک نفر بهتر عمل کنید، به احتمال زیاد او شما را برای مبارز‌ه‌ی تک به تک در The Pit دعوت خواهد کرد. به بیان دیگر، حالت The Pit برای به چالش کشیدن دو بازیکن در مقابل یکدیگر ساخته شده است.

علاوه بر قابلیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بخش Headquarters دارای قابلیت گفتگوی صوتی نیز است تا بازیکنان بتوانند در بین مسابقات آنلاین با یکدیگر صحبت کنند و وقت بگذرانند. همچنین در HQ بخش تمرین تیراندازی به همراه درجه‌های سختی مختلف وجود دارد و بازیکنان می‌توانند همدیگر را در این تمرین‌ها به چالش بکشند.

اطلاعاتی را که مجله‌ی گیم اینفورمر از بخش Headquarters بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده است در زیر می‌خوانید:

  • ماموریت‌های روزانه و هفتگی که با کامل کردنشان پاداش‌های مختلف به شما تعلق می‌گیرد.
  • بازیکنانی که در بخش‌های اجتماعی شرکت می‌کنند، شانس بیشتری برای دریافت Supply Drop دارند.
  • قابلیت مشاهده‌ی امتیاز بازیکن‌های برتر، چک کردن صندوق نامه‌ها، دیدن مهارت‌های بازیکنان دیگر و خواندن اخبار کال آف دیوتی یا دیدن برنامه‌های زنده در یک سینمای مجازی نیز به بازیکنان داده شده است.
  • می‌توانید با چند نفر از افراد Headquarters گروه شوید و به بخش زامبی یا چندنفره سر بزنید.
  • چند وسیله را با لگد به اطراف پرتاب کنید.
  • رویدادهای داینامیک نیز در بخش Headquarters وجود دارند. برای مثال، می‌توان به تلاش بازیکنان برای رسیدن به ضد هوایی و جلوگیری از حمله‌ی هوایی دشمن اشاره کرد.
  • احتمال وجود رویدادهای فصلی نیز در Headquarters وجود دارد.
  • آیتم‌های تزئینی با توجه به بازه‌ی زمانی‌ بازی ساخته شده‌اند و واقع‌گرایانه هستند.

بازی Call of Duty: WW2، ساخته‌ استودیوی اسلج همر گیمز، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) توسط کمپانی اکتیویژن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. همچنین با توجه به اخبار بازی، بتای WWII نیز در تاریخ ۳ شهریور برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده