// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

عکس‌ های جدیدی از بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شد

به تازگی عکس‌های بیشتری از دنیای Dynasty Warriors 9 منتشر شده که در جریان‌ آن‌ها نگاهی به شخصیت‌های بازی خواهیم داشت.

بازی Dynasty Warriors 9 جدیدترین نسخه از مجموعه Dynasty Warriors است که متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است. با این حال می‌دانیم که این بازی ابتدا در ژاپن منتشر خواهد شد.

چندی پیش بود که خبری  حول پلتفرم‌های نهایی بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شد و حال، با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی کوئی تکمو، ناشر بازی، عکس‌های جدیدی از شخصیت‌های بازی را منتشر کرده و در کنار آن، اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس قرار گرفته است. این نسخه با تغییرات مختلفی روبرو شده است و اولین مورد، جهان‌باز شدن بازی است و همچنین وقایع بازی در چند قسمت مختلف روایت می‌شود و گوشه‌ای از تاریخ کهن چین را مشاهده خواهیم کرد.

کمپانی کوئی تکمو در این باره می‌گوید:

داستان سه امپراطوری در دل چند قسمت (بیش از ۱۰ قسمت) قرار گرفته است و در جریان هرکدام از آن‌ها، شاهد فراز و نشیب‌هایی در قدرت هر امپراطوری خواهیم بود. هر چپتر بازیکن را یک قدم به اعماق درگیری‌های نظامی و سیاسی آن زمان نزدیک می‌کند. برای ابتدای کار، شورش Yellow Turban را از طریق اتحاد نهایی چین مشاهده خواهیم کرد.

 شما وقایع بازی را باتوجه به شخصیتی که انتخاب می‌کنید، مشاهده کرده و با دغدغه‌های درونی و پیشرفت‌های آن‌ها در جریان بازی، دست و پنجه نرم خواهید کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.

در بازی Dynasty Warriors 9 تمامی شخصیت‌های نسخه‌ی پیشین حضور خواهند داشت و شاهد چند شخصیت جدید نیز خواهیم بود یکی دیگر از مواردی که در این نسخه دست خوش تغییرات شده، سیستم مبارزات بازی است که همان حالت هک اند اسلش خود را حفظ کرده ولی این بار شاهد ضربات ترکیبی از سوی شخصیت‌های بازی نیز خواهیم بود.

بازی Dynasty Warriors 9 در تاریخ نامعلومی برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده