نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

سریال Snowfall برای فصل دوم تمدید شد

سریال Snowfall که از جدیدترین سریال‌های شبکه FX است و هنوز پخش فصل اول آن تمام نشده، دیروز برای فصل دوم تمدید شد.

مسئول رسمی برنامه ریزی‌های شبکه و بخش تولیدات FX یعنی اریک شرایر و نیک گرد اخیرا به طور رسمی اعلام کردند که سریال Snowfall ادامه خواهد داشت و آن را برای فصل دوم تمدید کردند. سریال جدید شبکه FX که درباره یک بیماری همه گیر و مسری در شهر لس آنجلس است، سال آینده برای فصل دوم خود دوباره در همین شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

این سریال اتفاقات شهر لس آنجلس در سال ۱۹۸۳ را حکایت می‌کند. طوفانی به نام کراک (crack) در حال آمدن به شهر است. سریال بارش برف که یک درام یک ساعته است، اتفاقات دهه ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ را که اوج دوران افزایش مصرف کوکائین در شهرهای بزرگ ایالات متحده بود و تاثیرات وحشتناکی بر روی مردم و فرهنگ آنها می‌گذاشت را به تصویر می‌کشد. ما در این سریال شاهد حضور شخصیت‌های زیاد و متعددی مانند فرنکلین سینت (با بازی دمسن ادریس) یک مواد فروش جوان خیابانی که در تلاش برای به دست آوردن قدرت است، گوستاوو «ال او اسو» زاپاتا (با بازی سرجیو پریس منچتا) که یک کشتی‌گیر و مبارز حرفه‌ای مکزیکی است، تدی مک دونالد (با بازی کارتر هادسون) یکی از ماموران سازمان سیا که از گذشته تاریک خود فرار می‌کند و حالا فعالیت‌های غیرقانونی خود را آغاز کرده است و لوچیا ویلنوا (با بازی امیلی ریوس) که دختر خودخواه رئیس یک باند مکزیکی است، هستیم.

سریال بارش برف به طور متوسط دارای ۵ میلیون بیننده است. این سریال بین تمامی برنامه‌هایی که تا به امروز در سال ۲۰۱۷ پخش خود را آغاز کرده‌اند، جزو ۵ سریال پربیننده و پرطرفدار است. براساس Live+7 که رتبه بندی دقیق‌تری را از برنامه‌ها و سریال‌ها نمایش می‌دهد، رتبه بندی این سریال تا به امروز اینگونه بود است: در سنین ۱۸ تا ۴۹ سال (رتبه ۴)، در سنین ۱۸ تا ۳۴ سال (رتبه ۴) و در سنین ۲۵ تا ۵۴ سال (رتبه ۵) را از آن خود کرده است. زمانی که این سریال تازه کار خود را در شبکه FX آغاز کرده بود، رتبه هشتم را در بخش مجموع تعداد بینندگان کسب کرده بود.

همچنین در بین ۹۸ سریال درامی که در سال ۲۰۱۷ پخش خود را آغاز کرده‌اند، فصل اول این اثر در حال حاضر در بین مردان ۱۸ تا ۴۹ سال و ۱۸ تا ۳۴ سال رتبه ۹ و در بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ سال رتبه ۱۰ را از آن خود کرده است.

آخرین قسمتی که از سریال Snowfall پخش شد، قسمت ۶ به نام «A Long Time Coming» بود که روز ۹ آگوست (۱۸ مرداد) به روی آنتن رفت. در این قسمت اتفاقات زیادی روی داد، مانند اینکه فرنکلین راهنمایی جروم را قبول می‌کند که همین امر باعث روی دادن اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌شود. تدی مدت خیلی زیادی است که آینده‌ی متفاوتی را برای خانواده‌اش می‌خواهد. گوستاوو و لوچیا اقدام به استخدام شرکای تجاری‌ای که در گذشته گوستاوو وجود داشتند می‌کنند. نویسندگی قسمت ششم این سریال برعهده تاتیانا سوارز پیکو و کارگردانی آن برعهده مایکل لیمن بود. 

جان سینگلتن، اریک آمادیو و دیو اندرون ساخت این درام یک ساعته را برعهده دارند. در کنار سینگلتن، آمادیو و اندرون Snowfall تهیه کنندگان دیگری هم مانند توماس شلم، مایکل لندن و تروور انگلسون را در تیم خود دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده