// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

انتشار بازی Super Mega Baseball 2 تاخیر خورد

استودیو متال‌هد سافت‌ور اعلام کرد که بازی ورزشی Super Mega Baseball 2 تا فصل بعدی مسابقات بیسبال تاخیر خورد.

پیش‌تر قرار بود بازی Super Mega Baseball 2 در ماه سپتامبر امسال برای پی‌ سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Metalhead Software اعلام کرده که این بازی ورزشی در بهار سال ۲۰۱۸ که مصادف است با آغاز فصل جدید مسابقات بیسبال، منتشر خواهد شد. این استودیو اعلام کرده قصد دارد از این وقفه برای کامل‌ کردن و پایان بخش‌هایی از بازی که هنوز تمام نشده‌اند، استفاده کند. این استودیو در ایمیلی که برای طرفداران ارسال کرده این‌چنین گفته که:

اگر بازی را در همین سپتامبر منتشر می‌کردیم، بدون شک برخی از ویژگی‌ها و موارد متنوع داخل بازی را ناچار بودیم که حذف کنیم و ما دوست نداریم بازی‌ای به طرفداران بدهیم که از آن لذت کافی را نبرند.

استودیوی سازنده‌ی بازی در این راستا تریلری منتشر کرده که برخی از ویژگی‌های بازی را نشان می‌دهد:

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

استودیو متال‌هد سافت‌ور اعلام کرده که ساخت بازی تا پایان سال جاری میلادی به پایان می‌‌رسد اما به دلیل آغاز فصل جدید بیسبال در بهار سال بعد و فروش بهتر، انتشار آن نیز به همان زمان موکول خواهد شد. این استودیو اعلام کرده که در این مدت قصد کار کردن و تقویت بخش‌هایی از بازی را دارد که پیش‌تر قرار بوده حذف شوند یا با جزییات کمتری ساخته شوند. این جزییات شامل ویژگی‌های کوچک بازی نیز می‌شود. آن‌ها همچنین قول یک بتا را نیز پیش از انتشار بازی داده‌اند. ادامه‌ی صحبت‌های این استودیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما درک می‌کنیم که خبر این تاخیر برای برخی‌ها ناخوشایند است و در این رابطه ابراز تاسف می‌کنیم. تمامی تلاش خود را خواهیم کرد که با استفاده از تمامی منابع موجود، تجربه‌ی بهتری از بازی را در نهایت برای شما به ارمغان بیاوریم.

بازی Super Mega Baseball 2 قرار است به عنوان دنباله‌ای بر نسخه‌ی اول بازی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد عرضه شود. این بازی می‌خواهد سبک آرکید نسخه‌ی اول را حفظ کرده و علاوه بر بهبود جزییات گرافیکی بازی، نور پردازی بازی را بهبود بخشیده و همچنین انیمیشن‌‌هایی را برای شخصیت‌های بازی به بازی اضافه کند. علاوه بر این موارد، اضافه شدن ورزشگاه‌های جدید، ویژگی‌های بیشتر برای شخصی‌سازی و اضافه شدن حالتی جدید به بخش چندنفره، از جمله‌ دیگر تغییرات این نسخه از بازی هستند.

نظر شما در مورد این تاخیر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده