نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: دو هیروی جدید به بازی اضافه می‌شود

کمپانی ولو در پنجمین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 7 از دو هیروی جدید بازی Dota 2 با یک تریلر تماشایی رونمایی کرد.

تنها یک روز به پایان مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 زمان باقی است و حال مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی ولو از دو هیروی جدید بازی Dota 2 رونمایی کرده است. بر اساس اعلام کمپانی ولو، این دو کاراکتر در آپدیت جدیدی که با نام Dueling Fates شناخته می‌شود، به بازی راه خواهند یافت و اطلاعات بیشتری از این دو قهرمان و محتوای آینده‌ی بازی در دست نیست.

نام دو قهرمان جدید تا به این لحظه اعلام نشده است و در لحظات ابتدایی تریلر انتشار یافته یک کاراکتر جدید با لهجه‌ی فرانسوی به چشم می‌خورد که بی‌شباهت به «گربه‌ی چکمه‌پوش» نیست. پس از آن یک کاراکتر فانتزی ظاهر می‌شود که پری کوچکی را کنترل می‌کند. کاراکتر نخست با حرکات نمایشی و سبک عجیب خود در مبارزه، دشمنان را یکی پس از دیگری از میان برمی‌دارد و کاراکتر دوم با آزاد کردن پری کوچک خود به نبرد می‌پردازد.

تاریخ انتشار بروزرسانی Dueling Fates و نحوه‌ی عمل دو کاراکتر تاکنون مشخص نشده است و تریلر معرفی دو قهرمان جدید در ادامه قابل مشاهده است.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده