// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ انتشار آپدیت Rainbow Six Siege: Operation Blood Orchid مشخص شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از دومین آپدیت بزرگ بازی Rainbow Six Siege منتشر شده و در جریان آن تاریخ عرضه‌ی محتویات جدید بازی نیز مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، اطلاعاتی جدید از آپدیت پیش روی این بازی را منتشر کرد. نام این بروزرسانی Rainbow Six Siege: Operation Blood Orchid است و در تاریخ هفت شهریورماه (۲۹ آگوست) روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

دومین آپدیت در جریان محتویات سال دوم بازی، سه اپراتور و یک نقشه جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. نقشه‌ی این بسته الحاقی جدید در هنگ کنگ است و دو اپراتور از این سه اپراتور نیز مربوط به واحد ویژه‌ی هنگ کنگ می‌شوند و یک اپراتور دیگر، جزو واحد ضدتروریستی GROM لهستان است. نقشه‌ی هنگ کنگ بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، ولی اپراتورها نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستند.

اشخاصی که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اند، در همان روز عرضه آپدیت Operation Blood Orchid می‌توانند به صورت رایگان به اپراتورها دسترسی داشته باشند، ولی مابقی کاربران، در تاریخ ۱۴ شهریورماه (پنج سپتامبر) به اپراتورها دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر، یوبی‌سافت یک تیزر از این بروزرسانی و مسابقه فینال پرو لیگ Rainbow Six Siege را منتشر کرده است که آن را می‌توانید در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

در آخر اعلام شده است که در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، جدای از اینکه فینال مسابقات Rainbow Six Siege برگزار می‌شود، یک لایو استریم نیز برای مخاطبان تدارک دیده شده است که در جریان آن، اطلاعات بیشتری از محتویات پیش روی بازی در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده