// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

نینتندو به استفاده از پتنت های تبلت Gamevice در نینتندو سوییچ متهم شد

کمپانی Gamevice اخیرا از نینتندو به دلیل استفاده غیرقانونی از پتنت‌های تبلت گیمینگ The Wikipad در نینتندو سوییچ شکایت کرده است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی Gamevice، سازنده لوازم جانبی، به تازگی از کمپانی نینتندو شکایت کرده است. بنابر گفته‌ی سایت Engadget، این کمپانی مدعی شده که نینتندو به صورت غیرقانونی از پتنت‌های آن‌ها در ساخت نینتندو سوییچ استفاده کرده است.

سایت Engadget نوشته است:

با توجه به این پرونده، کنترلرهای جوی‌کان نینتندو سوییچ به چشم‌انداز کمپانی Gamevice از کنترلرهای گیمینگ با قابلیت جداسازی و دستگاه‌های انعطاف پذیر بسیار نزدیک است. این شرکت خواستار زیان مالی و همچنین توقف فروش نینتندو سوییچ است.

تبلت The Wikipad

همانطور که در عکس بالا می‌بینید، The Wikipad یک تبلت گیمینگ است که دارای دو آنالوگ، یک دی‌پد و چهار دکمه است که شکل و شمایل کنترلرهای آن به جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ شباهت دارد. این تبلت به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایل را با کنترلرهای سنتی کنسول بازی کنید.

متاسفانه زمانی که سایت Engadget با مسئولین Gamevice در مورد این شکایت صحبت کردند، پاسخی را دریافت نکردند و نینتندو، هنوز در حال مذاکره در مورد این موضوع است. این پرونده دادگاهی در تاریخ ۱۸ مرداد ماه (۹ آگوست) ثبت شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده