نویسنده: رضا اکبری
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

اولین بنچمارک کارت گرافیک RX Vega 64 منتشر شد

اولین بنچمارک از کارت RX Vega 64 منتشر شده که آن را در بین دو کارت گرافیک GTX 1080 و 1080Ti قرار می‌دهد.

چند روزی تا عرضه کارت گرافیک قدرتمند شرکت AMD با نام RX Vega 64 باقی است که اولین نمونه‌های بررسی این کارت منتشر شده است. به عنوان نتیجه، وب سایت VideoCardz بنچمارک‌های نرم افزار 3DMark را برای این کارت منتشر کرده است و نتایج خیره کننده‌ای به دست آمده که این کارت را بین کارت‌های انویدیا GTX 1080 و GTX 1080 Ti قرار می دهد.

با توجه به اینکه در این تست، پردازنده هیچ تاثیری روی نمره پردازنده گرافیکی نخواهد داشت پس مهم نخواهد بود که این کارت گرافیک به وسیله پردازنده Threadripper آزمایش شده است. همچنین کارت‌های آزمایش شده در بالاترین حالت کلاکشان قرار داشتند. کارت Vega 64 کارایی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 را پشت سر بگذارد و همانطور که انتظار می‌رفت نتوانست به کارت GTX 1080 Ti برسد.

۱- کارایی در 3DMark Fire Strike

vega benchmark۲- 3DMark Fire Strike Extreme

vega benchmark۳- 3DMark Fire Strike Ultra

vega benchmark۴- 3DMark Time Spy

vega benchmark

کارت گرافیک مدل مرجع AMD RX Vega 64 در تاریخ ۲۳ مرداد عرضه خواهد شد. قیمت پیشنهادی کارخانه ۴۹۹ دلار برای نسخه Black، برای نسخه Limited Edition معادل ۵۹۹ دلار و برای نسخه مجهز به خنک‌کننده مایع ۶۹۹ دلار خواهد بود. البته جالب است بدانید که در برخی خرده‌فروشی‌ها، این کارت‌ها حتی به میزان ۱۵۰ دلار گران‌تر هم قیمت‌گذاری شده‌اند. 


منبع Eteknix Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده