نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

دونالد گلاور از تغییرات اخیر کارگردانان فیلم Han Solo صحبت می‌کند

اخیرا طرفداران سری جنگ ستارگان و به دنبال آن فیلم هان سولو (Han Solo) خبر‌هایی درباره تغییر کارگردان این اثر شنیده‌اند که دونالد گلاور در این‌باره صحبت می‌کند.

دونالد گلاور که نقش لاندو کالریسیان را در فیلم مورد انتظار Han Solo ایفا خواهد کرد، سوالاتی را درباره کنار گذاشتن دو کارگردان قبلی این اثر یعنی کریستوفر میلر و فیل لرد و استخدام کارگردانی دیگر، پاسخ داد. او در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، اعلام کرد که جایگزین کارگردانان قبلی، یعنی ران هاوارد را به شدت تحسین می‌کند؛ اما او در حال حاضر دقیقا حس بچه‌ای را دارد که پدر و مادرش در حال طلاق گرفتن از یکدیگر هستند. او گفت:

ران واقعا مانند یک افسانه است. او دقیقا می‌داند که چشم‌انداز و هدفش چیست و به طور کامل اطلاع دارد که چگونه از نقطه‌ی فعلی راه را به سمت هدفش طی کند. اما این فیل و کریس بودند که ما را برای ایفای نقش در این پروژه استخدام کردند. من همیشه احساس خاصی نسبت به این قضیه دارم و «می‌دانم من اولین انتخاب تو برای این نقش نیستم، اما...» همیشه درون ذهنم می‌چرخد. از طرفی همیشه نگران این هستم که نکند از این کار کنار گذاشته شوم. راستش را بخواهید، اصلا نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد. در حال حاضر حس یک نوزاد یا کوچک‌ترین بچه را در خانواده‌ای دارم که پدر و مادرش در حال جدا شدن از هم هستند. انگار بزرگ‌ترین بچه به من می‌گوید: «ما می‌دانیم دقیقا چه اتفاقی دارد می‌افتد، ولی می‌خواهیم تو را از این مسأله دور نگه داریم». 

به نظر می‌رسد فیلم Han Solo که هنوز نام رسمی و مشخصی ندارد، در مسیری قرار دارد که می‌تواند خود را به اکران می ۲۰۱۸ برساند و تغییرات اخیر آن مشکلی در مراحل تولید به وجود نیاورده است. این فیلم داستان قاچاقچی فضایی را نقل می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه او هان سولو نام می‌گیرد. فیلمبرداری اصلی این فیلم ماه فوریه امسال آغاز شد.

در کنار دونالد گلاور، آلدن ارنریچ نقش هان سولو را ایفا می‌کند و بازیگران نام‌آشنای دیگری هم مانند امیلیا کلارک (بازیگر سریال Game of Thrones) و وودی هارلسون (بازیگر فیلم The Hunger Games) هم در لیست هنرمندان این فیلم حضور دارند.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده