نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز چهارم مرحله اصلی

روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 دیشب با برگزاری سه دیدار حساس پیگیری شد و در این مطلب بهترین حرکات تیم‌ها در این روز را در قالب یک ویدیو برایتان آماده کرده‌ایم.  

دیشب چهارمین روز از مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 با حذف سه تیم از براکت پایینی به کار خود پایان داد تا پنج مجموعه‌ی برتر این دوره مشخص شوند. از دیگر اتفاقات این روز می‌توان به برگزاری مسابقه‌ی AllStar و اعلام برندگان مسابقه‌ی فیلم کوتاه مرتبط با بازی اشاره کرد. در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات روز چهارم مرحله‌ی اصلی خواهیم داشت. با زومجی همراه باشید.

در روز چهارم مرحله‌ی اصلی تیم‌های Team Liquid و Team Empire در براکت پایینی به رقابت پرداختند که نتیجه‌ی ۰-۲ به سود Team Liquid باعث حذف حریف از مسابقات شد. در دیدار بعدی تیم OG با نتیجه‌ی ۰-۲ مغلوب تیم LGD Gaming شد و به خانه بازگشت. دیدار نهایی این روز نیز برابر دو تیم Virtus.Pro و Team Liquid برگزار شد و تیم VP در کمال ناباوری شکست خورد و Team Liquid با کسب دو پیروزی به جمع چهار تیم برتر مسابقات پیوست. بهترین حرکات این روز را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با ما در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده