نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

از جدیدترین ابزار بتمن در فیلم Justice League رونمایی شد

امروز به طور رسمی از طرح هنری ابزار جدید و هوایی بتمن که قرار است در فیلم لیگ عدالت (Justice League) آن را به کار گیرد، با انتشار تصویری رونمایی شد.

زمانی که بتمن به عرصه نبرد و مبارزه بازمی‌گردد نه‌تنها دوستان جدیدی خواهد داشت، بلکه یک وسیله نقلیه جدید فوق‌العاده جالب هم دارد که به نوعی به دوست و همکارش لوشس فاکس هم اشاره دارد. این وسیله هوایی جدید بتمن The Flying Fox نام گرفته است.

با اینکه جدیدترین فیلم جنگ ستارگان یعنی فیلم Star Wars: The Last Jedi تقریبا تمامی اخبار هفته را پوشش داده و دیگر جایی برای هنرنمایی فیلم‌های دیگر نگذاشته، اما می‌توان گفت که طرفداران کمپانی دی سی هرچقدر هم که برای فیلم The Last Jedi هیجان داشته باشند، اما این باز هم از هیجان وصف‌ناپذیرشان برای فیلم Justice League نمی‌کاهد. مجله اینترتینمنت ویکلی اخیرا تصویر جدیدی را از کانسپت هنری یکی از ابزارهای جدید فیلم مورد انتظار دنیای سینمایی دی‌سی، یعنی لیگ عدالت که همه ما برای اکرانش در ماه نوامبر انتظار می‌کشیم، منتشر کرده است.

این اثر هنری علاوه بر اینکه بار دیگر متحدان جدید بتمن (با بازی بن افلک) یعنی واندر وومن (با بازی گل گدوتفلش (با بازی ازرا میلر)، آکوامن (با بازی جیسون ماموا) و سایبرگ (با بازی ری فیشر)‌ را به تصویر می‌کشد، به نوعی نشان می‌دهد که حضور این ابرقهرمان‌ها در کنار هم یعنی خطر خیلی بزرگی زمین را تهدید می‌کند. همچنین در این تصویر ما می‌توانیم بت کیو (Batcave) یا همان مخفیگاه بتمن را هم به طور کلی مشاهده کنیم. در گفت‌وگوی کوتاهی که بن افلک با مجله Entertainment Weekly داشت اشاره‌های کوچکی به این مسأله کرد:

بتمن دوستانش را به Batcave می‌آورد و به آنها اجازه می‌دهد که همانجا با شخصیت منفی داستان مبارزه کنند. این صحنه‌ها کمی حال و هوای فیلم Magnificent Seven را به ذهن بیننده می‌آورد.

با توجه به وضعیت تنهایی که بتمن در گذشته داشت و حالا دوستان جدیدی پیدا کرده، به نظر می‌رسد که باید وسایل جدیدتری، مخصوصا یک وسیله نقلیه جدید مانند The Flying Fox، داشته باشد. این ابزار جدید در فیلم لیگ عدالت به عنوان وسیله نقلیه اصلی ابرقهرمان‌های داستان استفاده می‌شود. آنها از این وسیله، که نوعی هواپیما است، برای پیدا کردن استپن ولف (Steppenwolf) و افرادش به نام پارادمنز (Parademons) در سرتاسر دنیا و مبارزه با آنها استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، طراح تولید این فیلم به نام پاتریک تتاپلاس برای افزایش هیجان طرفداران جزئیات خیلی کم اما جالب و جذابی درباره این هواپیمای عظیم ارائه داد و گفت که می‌تواند سه بت موبیل (Batmobiles) را به طور همزمان حمل کند:

در بخش پایینی این جت یک قسمت خیلی بزرگ برای حمل بار و محموله وجود دارد که بت موبیل در آنجا قرار می‌گیرد. طبقه دوم آن مانند یک مرکز فرهنگی با کامپیوتر‌های مختلف است. طبقه سوم هم مخصوص کابین خلبان است. این هواپیما جوری طراحی شده که شما در هر طبقه‌ای که باشید می‌توانید دو طبقه دیگر را هم ببینید.

بروس وین که امید و ایمانش به انسان‌ها را از دست داده بود، با دیدن از خودگذشتگی و فداکاری سوپرمن توانست دوباره ایمانش را به دست آورد و همین کار سوپرمن برای او الهام‌بخش و به نوعی تجدید قوا بود تا همانند گذشته دوباره به دوران ابرقهرمانی‌اش بازگردد. او که حالا دایانا را به عنوان یک متحد در کنار خودش دارد، می‌تواند با دشمنان قوی‌تر و خطرناک‌تری مقابله کند. بتمن و واندر وومن قصد دارند برای مقابله با خطری که به تازگی به وجود آمده و زمین را به شدت تهدید می‌کند، هرچه سریع‌تر تیمی از فراانسان‌ها را تشکیل دهند. اما با وجود تشکیل لیگ بی‌سابقه‌ای از قهرمانان مانند لیگ عدالت (که متشکل است از بتمن، واندر وومن، فلش، سایبرگ و آکوامن)، ممکن است برای نجات زمین از دست این حمله فاجعه‌بار خیلی دیر شده باشد.

Justice League The Flying Fox

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده