نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

پوستر بین المللی فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

کمپانی مارول استودیو پوستر جدید و بین المللی فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرده است.

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، مارول دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. علاوه بر این، مارول در پنل خود پوستر جدیدی را نیز از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده بود. حال، مارول پوستری جدید و بین‌المللی را از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است. مارول این پوستر را برای بازار کشور ژاپن منتشر کرده و شخصیت‌هایی چون ثور، لوکی، هلا، هالک، اودین، هایمدال، والکری و استاد بزرگ در آن حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok International Poster

فیلم Thor: Ragnarok قرار است با نام متفاوتی در کشور ژاپن اکران شود. این فیلم قرار است با نام Thor: Battle Royale در این کشور به‌روی پرده‌های سینما برود. مجله امپایر نیز شماره جدید مجله خود را به فیلم Thor: Ragnarok اختصاص داده است و علاوه بر انتشار سه تصویر روی جلد متفاوت از این فیلم،‌ تصاویر جدیدی را نیز از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده