نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

حالت های Deathmatch به بازی Overwatch اضافه خواهند شد

بلیزارد رسما اعلام کرد که به زودی دو حالت Deathmatch تیمی و انفرادی را به بازی Overwatch اضافه خواهد کرد. 

معمولا حالت‌های Deathmatch از جمله محبوب‌ترین حالت‌ها در بین بازی‌های شوتر هستند که در آن‌ها باید به صورت انفرادی یا تیمی، گیمر‌های دیگر را بکشید و امتیاز کسب کنید. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که بازی Overwatch هم به‌زودی میزبان چنین حالت‌هایی خواهد شد. بلیزارد با اعلام این خبر، گفت که حالت‌های Free for All و Team Deathmatch به بازی اضافه خواهند شد که اولی یک حالت Deathmatch انفرادی و دومی یک حالت Deathmatch تیمی است. علاوه بر این، نقشه‌ای هم مخصوص این حالت‌ها به بازی اضافه می‌شود. 

حالت‌های Deathmatch بازی اورواچ هم مشابه بازی‌های دیگر خواهند بود و در آن‌ها، کشتن دشمن یک امتیاز برای شما در پی خواهد داشت. در حالت Free for All هر بازیکنی که زودتر به امتیاز ۲۰ برسد برنده خواهد بود و در حالت Team Deathmatch هم هر تیمی که زودتر به امتیاز ۳۰ برسد، به عنوان برنده معرفی می‌شود. نقشه مخصوص این حالت‌ها هم Château Guillard نام خواهد داشت. علاوه بر این، امکان تجربه حالت‌های Deathmatch روی نقشه‌های فعلی بازی هم وجود خواهد داشت. 

حالت‌های Deathmatch بازی هم‌اکنون در سرور‌های تست نسخه پی سی بازی در دسترس هستند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به صورت عمومی برای همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت. در دیگر اخبار مرتبط با بازی Overwatch، اخیرا رویداد تابستانی این بازی آغاز شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده