// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Rez Infinite برای پی سی منتشر شد

استودیو Enhance Games بازی Rez Infinite را که روی پلی‌استیشن 4 به طور انحصاری در دسترس قرار داده بود، برای پی‌سی پورت کرد.

بازی Rez Infinite که نسخه ارتقا یافته و بازسازی‌شده بازی ریتمیک و شوتر کلاسیک Rez است، دیگر در انحصار پلی استیشن 4 نیست؛ از آنجا که در جدیدترین اخبار بازی فهمیدیم که این بازی از طریق استیم روی پی سی منتشر شده است.

این اولین بار است که بازی Rez روی کامپیوتر پورت می‌شود. در واقع این بازی در سال ۲۰۰۱ میلادی روی کنسول سگا دریم‌کست و پلی استیشن 2 عرضه شده بود و سازندگان توانستند با بازسازی کردن بازی، سال گذشته آن را به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 توسعه دهند و به گفته سازندگان بهترین راه تجربه این بازی نسخه Rez Infinite است؛ چرا که نسخه بازسازی‌شده این بازی دارای یک مرحله جدید با نام Area X است. بازی Rez Infinite از فایل‌های ابتدایی ساخته شده است و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند بیشتر به طور آزادانه در دنیای آن پرواز و حرکت کنند.

بازی Rez Infinite از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند که بسیار جالب به نظر می‌رسد و کاربران می‌توانند با استفاده از هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive آن را روی کامپیوتر تجربه کنند. نسخه بازسازی‌شده این بازی نیز از رزولوشن 4K بهره می‌برد و جلوه‌های بهبود یافته را به همراه صداهای ارتقا یافته برای کاربران به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که نسخه پی‌سی این بازی محتوای فراتری از 4K در دسترس کاربران قرار می‌دهد؛ طوری که به گفته سازندگان، بافت‌های نسخه پی‌سی این بازی دو برابر نسخه پلی‌استیشن 4 خواهد بود. همچنین تنظیمات گرافیکی بیشتر نظیر تنظیم رزولوشن، کیفیت بافت‌ها و غیره در نسخه پی‌سی این بازی دیده می‌شود.

بازی Rez Infinite هم‌اکنون از طریق استیم برای سیستم‌عامل ویندوز قابل خرید است. این بازی ۲۵ دلار و ۲۰ پوند قیمت‌گذاری شده است. البته تا تاریخ ۲۵ مرداد (۱۶ آگوست) بازی مذکور با تخفیف همراه است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۲۰ دلار یا ۱۶ پوند تهیه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Rez Infinite را که پیش‌تر منتشر شده است و امتیازات آن را نشان می‌دهد، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده