// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Battlefield 1 به EA Access و Origin Access اضافه شد

الکترونیک آرتز بازی بتلفیلد 1 را به عنوان بخشی از Origin Access و EA Access تایید کرده بود و حال، اعضای این سرویس‌ها می‌توانند بازی را دانلود و تجربه کنند.

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خوانده‌ بودید، الکترونیک آرتز تایید کرده بود که دو بازی تایتان‌فال 2 و بتلفیلد 1 به‌زودی به سرویس‌های EA Access و Origin Access اضافه می‌شوند. Titanfall 2 اخیرا در دسترس اعضای این دو سرویس قرار گرفت و حال نیز به نظر می‌رسد که نوبت بازی Battlefield 1 رسیده است.

اعضای انجمن سایت NeoGAF ابتدا اضافه شدن بازی بلتفیلد 1 به سرویس EA Access در ایکس‌باکس وان را دریافتند و سپس این خبر توسط منابع دیگر نیز تایید شد. بازیکنان پی‌سی نیز با مراجعه به سایت Origin، می‌توانند بتلفیلد 1 را جزو بازی‌های سرویس Origin Access مشاهده کنند.

بتلفیلد 1 در اکتبر (مهر) سال پیش عرضه شد و طبق آمار الکترونیک آرتز جزو پرفروش‌‌ترین بازی‌های سال قرار گرفت. چندی پیش نیز مشخص شد که تعداد بازیکنان بتلفیلد 1 به بیش از ۲۱ میلیون نفر رسیده است و احتمال می‌رود که با اضافه شدن بازی به سرویس EA Access و Origin Access این عدد بالاتر نیز برود. الکترونیک آرتز هنوز هم در حال پشتیبانی از بازی بتلفیلد است و بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی نیز با نام In The Name Of The Tsaar در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) عرضه می‌شود.

با خرید عضویت سرویس‌های EA Access و Origin Access روی ایکس باکس وان و پی سی می‌توانید مجموعه‌ی بزرگی از بازی‌های الکترونیک آرتز را تجربه کنید. همچنین علاوه بر این، برای خرید بازی‌های دیگر الکترونیک آرتز تخفیف ۱۰ درصدی به شما تعلق می‌گیرد. دو سرویس EA Access و Origin Access هر دو با قیمت ۵ دلار ماهیانه یا ۳۰ دلار سالیانه قابل تهیه هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده