// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

نسخه دموی رایگان بازی Descent: Underground منتشر شد

استودیو Descendent با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه دموی بازی Descent: Underground هم‌اکنون به طور رایگان قابل دانلود و بازی است.

استودیو دیسندنت (Descendent) مدتی است که بازی Descent: Underground، نسخه بازسازی شده بازی قدیمی و شوتر اول شخص Descent، را از طریق سیستم «دسترسی زودهنگام» (Early Access) روی پلتفرم استیم منتشر کرده است. همچنین نسخه‌ای از این بازی روی پلتفرم BrightLocker نیز قابل خرید است. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان راه دیگری برای دسترس کاربران به این بازی مهیا کرده‌اند.

به نقل از استودیو دیسندنت، کاربران هم‌اکنون می‌توانند نسخه دمور بخش چند نفره بازی Descent: Underground را از پلتفرم BrightLocker به رایگان دانلود و تجربه کنند. کاربران با دانلود این نسخه می‌توانند به بخش رقابتی و همچنین همکاری چند نفره این بازی دست پیدا کنند. بخش چند نفره این بازی شامل دو حالت Survival و Capture the Flag است. نسخه دموی این بازی همچنین بخشی از حالت تک نفره این بازی را در دسترس کاربران قرار داده است که بازیکنان می‌توانند در آن با بات‌ها به مبارزه بپردازند و به گفته سازندگان این بخش می‌تواند کاربران را برای نسخه اصلی و بخش کمپین این بازی آماده کند.

بازی Descent: Underground یک اثر شوتر‌ اول شخص است که کاربران در آن هدایت سفینه‌ها را بر عهده می‌گیرند و می‌توانند در جهات مختلف پرواز کنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

نسخه Early Access بازی Descent: Underground هم‌اکنون برای ویندوز، مک و لینوکس  در دسترس است و اینجا می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.  برای دانلود نسخه دموی این بازی نیز می‌توانید به صفحه BrightLocker آن مراجعه کنید و آن را تجربه کنید. ضمنا برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن سری بزنید.

تریلر گیم‌پلی بازی Descent: Underground را می‌توانید در پایین مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده