نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی 2 Splatoon در جریان رویداد Splatfest یک نقشه جدید دریافت خواهد کرد

نقشه جدیدی برای بازی Splatoon 2 معرفی شده است. هرچند این نقشه تنها در رویداد Splatfest در دسترس خواهد بود.

کمپانی نینتندو نقشه‌ی جدیدی را برای بازی Splatoon 2 معرفی کرد. این نقشه که Shifty Station نام‌گذاری شده، تنها در زمان تعویض مراحل در جریان رویداد Splatfest در دسترس قرار خواهد گرفت. Splatfest رویدادی است که در آن بازیکنان باید به یکی از دو تیم موجود در بازی بپیوندند و سعی کنند تا جایی که می‌توانند برای تیم خود امتیاز کسب کنند.

Spaltoon 2 screenshot

کمپانی نینتندو همچنین اعلام کرد که جزئیات این نقشه در جریان رویداد Splatfest دائما تغییر می‌کند و به همین دلیل بازیکنان هر بار در نسخه‌ای جدید از این نقشه به رقابت خواهند پرداخت.

مقاله مرتبط

نقشه Shifty Station برای اولین بار در جریان رویداد Splatfest که قرار است در آخرهفته‌ نخست آگوست برگزار شود، در دسترس قرار خواهد گرفت. این رویداد راس ساعت ۹ عصر روز چهارم آگوست به وقت پی‌تی (۱۴ مردادماه، ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران) آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت ادامه خواهد داشت. مانند تجربه پیشین این رویداد که برای نسخه دموی بازی Splatoon 2 و یک هفته پیش از انتشار رسمی این بازی برگزار شد، این‌بار نیز بازیکنان باید بر سر غذا با یکدیگر به رقابت بپردازند و بین تیم «مایونز» و «کچاپ» یکی را انتخاب کنند.

بازی Splatoon 2 که در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیرماه) سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد، تا به حال توانسته نظر مثبت منتقدان بسیاری را به‌دست آورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده